متا امروز اعلام کرد که ابزارهای جدید ایجاد ویدیو با هوش مصنوعی برای تبلیغ کنندگان در فیس بوک و اینستاگرام.
این ابزارها در Advantage+ خلاقانه عرضه میشوند و در اوایل سال آینده بهطور گستردهتر در دسترس تبلیغکنندگان قرار خواهند گرفت.
متا ابزارهای هوش مصنوعی مولد را برای تغییر اندازه تصاویر، تغییر پسزمینه و تغییر کاربری تصاویر موجود برای ایجاد نسخههای مختلف تبلیغات در ماه می به کار برد. از آن زمان، برندها میتوانند از این قابلیتها هنگام ایجاد کمپینهای خود در Meta Ads Manager استفاده کنند.
تجزیه و تحلیل و بهینهسازی مبتنی بر هوش مصنوعی نیز در کمپینهای Advantage+ برای برندها در دسترس است.
گسترش ویدیو. این ابزار به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا تبلیغات ویدیویی همهجانبهتری برای کاربران اینستاگرام و فیسبوک ایجاد کنند. در هر فریم پیکسلهای نادیدهای تولید میکند تا ابعاد ویدیو را افزایش دهد و آن را به تجربهای بومیتر در پلتفرمها تبدیل کند.
ویژگی جدید Video Expansion در پاسخ به محبوبیت یک ویژگی مشابه برای تصاویر ایجاد شد.
انیمیشن تصویر. این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا حرکتی را به یک تصویر ثابت در حلقههای اینستاگرام اضافه کنند. اکنون، تبلیغکنندگان برای آپلود به یک دارایی ویدیوی اصلی نیاز ندارند – آنها میتوانند بهطور خودکار با استفاده از genAI ویدیوها را در کمپینهای خود قرار دهند.
صدا و لحن برند. متا بر اساس بازخورد تبلیغکنندگان و آژانسها، قابلیتهایی را برای بهبود صدا و لحن برند در خلاقیت مبتنی بر genAI آزمایش میکند. این شرکت همچنین دارای ابزاری با قابلیتهای صوتی سریع برای تبلیغکنندگانی است که متن خلاقانه تولید میکنند. تبلیغکنندگان همچنین میتوانند لوگوی برند را برای راهنمایی داراییهای بصری ایجاد شده توسط genAI بارگذاری کنند.
مشارکتهای سازنده نزدیکتر. متا همچنین از ابزاری برای ایجاد کمپینهای یکپارچهتر سازندگان رونمایی کرد. این به تبلیغکنندگان اجازه میدهد محتوای سازنده را در تبلیغات مجموعهها در Reels و جاهای دیگر بگنجانند.
- دستههای آگهیدهنده و سازنده با هم ظاهر میشوند، قابلیتی که از طریق Advantage+ Catalog مدیریت میشود.

متا همچنین یک مرکز تبلیغات مشارکت جدید ایجاد کرد که در آن تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای سازندگان را مدیریت کنند. این به آنها امکان می دهد تبلیغات مشارکت و سایر محتواها را در یک صفحه تنظیم کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. متا و برخی از تبلیغکنندگان آنها میگویند که تصاویر ثابت به خوبی کار میکنند و مقیاسبندی آنها با ابزارهای genAI سادهتر است. ویدیو برای گفتن داستان های برند در بالای قیف بهتر است.
ابزارهای ویدیویی genAI جدید به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا با کمترین منابع اضافی، در فیلمهایی که بیشترین اهمیت را دارد، درگیر شوند. این قابلیت ها، به ویژه Video Expansion، تضمین می کند که ویدیوهای برند در پلتفرم های متا بومی، حرفه ای و فریبنده به نظر می رسند.