ما 88 فاکتور رتبه بندی گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم و در اینجا آنچه پیدا کردیم [Ebook]

گوگل می گوید الگوریتم آن هنگام رتبه بندی صفحات وب بیش از 200 سیگنال را در نظر می گیرد.

اما گوگل همه 200+ رتبه بندی را فهرست نمی کند. هیچ جا نیست.

و بیشتر کسانی که ادعا می کنند از همه 200 فاکتور رتبه بندی گوگل اطلاع دارند ، دروغ می گویند – به شما یا به خودشان.

به همین دلیل ما برای کشف حقیقت در مورد سیگنال های رتبه بندی Google تلاش کرده ایم. یا حداقل تا آنجا که ممکن است حقیقت در مورد شرکتی که مانند الگوریتم گوگل مخفی است ، وجود داشته باشد.

بنابراین اگر تا به حال فکر کرده اید عامل رتبه بندی چیست و نیست – یا مجبور به انجام کار یا عدم انجام آن باشید “زیرا این یک عامل رتبه بندی Google است” – این راهنما برای شما است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

آن را از اینجا بارگیری کنید.

تیم Search Engine Journal بیش از 200 ساعت صرف تحقیق و گردآوری یافته های ما بر روی 88 سیگنال کرده است که در برهه ای از زمان به طور قطعی به عنوان عوامل رتبه بندی گوگل اعلام شده اند.

و اکنون می توانید نتایج ما را در بخوانید عوامل رتبه بندی گوگل: واقعیت یا داستان.

با انجام این تحقیق در مورد اعتبار سیگنال های رتبه بندی ، تیم ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حدس و گمانه زنی انجام داده است. ما فقط حقایق را می خواهیم (به عنوان مثال ، شواهدی از ثبت اختراع ، تأیید منبع و منابع معتبر) – نه نظرات.

زیرا ، بیایید صادق باشیم ، مطالعات همبستگی در مورد عوامل رتبه بندی ممکن است جالب و سرگرم کننده باشد ، اما آنها چیزی بیشتر از این نیستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

ما RFM – یا Ranking Factor Meter – را برای تشخیص اینکه هر کدام از سیگنال های رتبه بندی فرض شده در کدام دسته قرار می گیرند ، توسعه دادیم:

معیار سنجش رتبه بندی گوگل

  • تایید شده: تأیید مستقیم گوگل یا شخصی که در Google کار می کند وجود دارد که این سیگنال برای رتبه بندی استفاده می شود.
  • شاید: شواهد زیادی وجود دارد (به عنوان مثال ، نظرات عمومی ، ثبت اختراعات ، داده های شخص ثالث) که نشان می دهد گوگل از این سیگنال رتبه بندی استفاده می کند ، اگرچه نه گوگل و نه نماینده گوگل آن را به طور رسمی تأیید نکرده اند.
  • احتمالاً: شواهدی وجود دارد که گوگل از این سیگنال استفاده می کند ، اما هیچ تایید رسمی از نماینده گوگل و/یا داده های متناقض/غیرقابل اعتماد وجود ندارد.
  • بعید: این سیگنال به طور کامل رد نشده است ، اما شواهد کمی وجود دارد/هیچ مدرکی وجود ندارد که گوگل برای رتبه بندی نتایج استفاده می کند یا از آن استفاده کرده است.
  • نه دیگر: این قبلاً سیگنال رتبه بندی بود اما اکنون قدیمی است یا دیگر توسط Google استفاده نمی شود.
  • به طور حتم نه: ایده مسخره ای بدون شواهد – یا حتی رد مستقیم توسط گوگل – که از این سیگنال برای رتبه بندی استفاده می شود.

این راهنما تعیین می کند که آیا عوامل زیر رتبه بندی Google هستند:

  • 301 تغییرمسیرها.
  • 404 و نرم 404 صفحه.
  • استفاده از AdSense.
  • متن جایگزین.
  • AMP
  • متن لنگر.
  • تالیف
  • رتبه BBB.
  • نرخ گزاف گویی
  • ناوبری Breadcrumb.
  • مقدس سازی
  • نشانک های Chrome.
  • روی عمق کلیک کنید.
  • نرخ کلیک
  • هم استناد
  • نسبت کد به متن
  • اطلاعات تماس.
  • محتوا.
  • طول محتوا.
  • Core Web Vitals.
  • خطاهای خزیدن و خزیدن بودجه.
  • نسبت پیوند عمیق
  • ترافیک مستقیم
  • ابزار Disavow
  • عصر دامنه.
  • اختیارات دامنه
  • سابقه دامنه.
  • نام دامنه.
  • زمان اقامت
  • EAT (تخصص ، مقام ، اعتماد).
  • پیوندهای .edu.
  • اولویت پیوند اول
  • مطالب تازه.
  • تبلیغات گوگل
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل.
  • کنسول جستجوی Google.
  • دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google.
  • پیوندهای .gov.
  • H1
  • H2-H6.
  • لیست های HTML
  • HTTPS
  • تصاویر (تعداد).
  • آدرس آی پی.
  • کلمه کلیدی تراکم.
  • کلید واژه برجستگی
  • کلمه کلیدی Stemming.
  • کلمه کلیدی چاشنی.
  • زبان
  • ثبات پیوند
  • سرعت پیوند
  • پیوندها (زمینه ای).
  • پیوندها (ورودی).
  • پیوندها (داخلی).
  • پیوندها (پیگیری نشده).
  • پیوندها (خروجی).
  • پیوندها (پرداخت می شود).
  • پیوندها (در سراسر سایت).
  • نقل قول های محلی (NAP).
  • LSI (نمایه سازی معنایی نهفته).
  • اقدام دستی
  • توضیحات متا
  • فراکلیدواژه ها.
  • دوستی با موبایل
  • مامان
  • Pagespeed.
  • نزدیکی فیزیکی به جستجوگر
  • RankBrain.
  • نسبت پیوند عمیق
  • سطح خواندن.
  • درخواست های تجدید نظر
  • ارتباط ، تسلط و برجستگی.
  • بازبینی احساسات
  • نشانه گذاری طرحواره
  • سیگنال ها و سهام اجتماعی
  • املا و دستور زبان
  • زیر دامنه و زیر شاخه ها.
  • محتوای همگام.
  • محتوا با برگه
  • قالب بندی متن
  • TF-IDF.
  • عنوان برچسب ها.
  • TF-IDF.
  • آدرس های اینترنتی
  • سابقه جستجوی کاربر
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر.
  • نمره کیفیت وب سایت
  • که است.
  • www در مقابل غیر www
  • نقشه های سایت XML

تیم افسانه سازها: آنا کرو ، میراندا میلر ، مت ساوتن ، کریستی هاینز و دنی گودوین.

پانل بررسی: ما همچنین پانلی از متخصصان محترم SEO را برای بررسی یافته های خود گردآوری کرده ایم: دیو دیویس ، جف فرگوسن و رایان جونز.

این راهنما شامل 88 فصل و 626 صفحه از بینش متخصص است که منحصراً توسط تیم تحریریه در Search Engine Journal نوشته شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

ما همراه با شرکای خود ، Ninjas بازاریابی اینترنتی ، Conductor و 1SEO ، این راهنما را ایجاد کردیم تا به شما کمک کند بفهمید که چه عواملی هستند ، نیستند و می توانند عوامل رتبه بندی باشند.

آیا آمادگی این را دارید که بدانید عوامل رتبه بندی Google در واقع چه اهمیتی دارد؟

اکنون این کتاب الکترونیکی را بارگیری کنید.

ما 88 فاکتور رتبه بندی گوگل را تجزیه و تحلیل کردیم و در اینجا آنچه پیدا کردیم [Ebook]


تصویر ویژه: پائولو بابیتا/مجله موتورهای جستجو

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید