آیا تا به حال با موارد بازاریابی موقعیتی مانند این مواجه شده اید؟ آن را با من در نظرات یا در لینکدین یا توییتر– من عاشق شنیدن در مورد آنها هستم!
سر بالا، من مختصر خواهم بود و اجازه میدهم داستان حرف بزند.
وضعیت
در 11 ژانویه 2024، تصویب ETF بیت کوین یک رویداد برجسته در تاریخ ارزهای دیجیتال بود. گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به تایید ETF بیت کوین رای داد و کریپتو توییتر بیاعتبار شد. برای کسانی که نمی دانند، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال اغلب در مورد فعالیت های SEC در توییتر شوخی می کنند.
بازاریابی
بنابراین، در CoinStats، ما آرم بیت کوین را در برنامه و پلتفرم های وب خود با عکس گری عوض کردیم.
Btw، تنها برخی از نظرات ایجاد شده توسط کاربر در این مقاله گنجانده شده است، اما خبر خوب این است که اگر میخواهید به تمام محتوای شاداب تولید شده توسط کاربر بروید، اسکرینشاتها قابل کلیک هستند.
پس از آن، ما یک اعلان برای کاربران برنامه خود ارسال کردیم. به نظر یک اعلان تراکنش بود، اما عمداً ناقص بود.
برای سنجش موفقیت هر مورد بازاریابی موقعیتی، نظرات ایجاد شده توسط کاربر ضروری است – آمار به تنهایی تصویر کامل را نشان نمی دهد. من معتقدم UGC (کاربر تولید شده…