ما اتللو را حل کردیم… اما این به چه معناست؟

نویسنده:

(1) Hiroki Takizawa, Preferred Networks, Inc., Chiyoda-ku, Tokyo, Japan ([email protected]).

چکیده و مقدمه

کارهای مرتبط

مواد و روش ها

نتایج

بحث و نتیجه گیری و قدردانی

اطلاعات تکمیلی و اعلامیه ها و مراجع

5 بحث و نتیجه گیری

نتیجه می‌گیریم که مطالعه ما اتللو را ضعیف حل کرده است، اگرچه می‌دانیم که دستاورد ما درست بالاتر از معیارهای حل ضعیف است. برای موقعیت‌های مرزی خاص با 36 مربع خالی، Edax به مقدار زیادی محاسبات نیاز دارد تا مقدار نظری بازی و حرکت مربوطه را تعیین کند.

با این حال، با توجه به پیشرفت های مداوم در رایانه های شخصی، منطقی است که نتیجه بگیریم که رویکرد ما فقط به منابع محاسباتی معقول نیاز دارد. با ارائه یک کتاب “باز” ​​اضافی برای این موقعیت ها با 35 مربع خالی یا کمتر، می توانیم تقاضای محاسباتی را بیشتر کاهش دهیم.

با این حال، برای تسریع در اعلام ما، ما از محاسبه کتاب‌های اضافی در این مطالعه خودداری کردیم. با این وجود، ممکن است در میان علاقه‌مندان اتللو به نرم‌افزاری وجود داشته باشد که بتواند بهترین حرکت را با استفاده از منابع محاسباتی کمتر تعیین کند.

شکل 4: نمایش گرافیکی نتایج مربوط به افتتاحیه اتللو.  حرکات سیاه پررنگ رکورد بازی بهینه را نشان می دهد.  بازیکن بی نقص ما همیشه حرکات پررنگ (سیاه یا خاکستری) را در موقعیت مربوطه انتخاب می کند.  پنج موقعیت راست ثابت می شود که تمام آن ارزش های نظری بازی مساوی هستند.  مرکز یک با ستاره پیشرفت شکل 1 است.شکل 4: نمایش گرافیکی نتایج مربوط به افتتاحیه اتللو.  حرکات سیاه پررنگ رکورد بازی بهینه را نشان می دهد.  بازیکن بی نقص ما همیشه حرکات پررنگ (سیاه یا خاکستری) را در موقعیت مربوطه انتخاب می کند.  درست پنج موقعیت ثابت می شود که تمام آن ارزش های نظری بازی مساوی هستند.  مرکز یک با ستاره پیشرفت شکل 1 است.

همانطور که شکل 3 نشان می دهد، بسیاری از محاسبات ما برای حل ضعیف اتللو به موقعیت هایی اختصاص داده شده است که، طبق برآورد، وجود دارد…

Source link