مایکروسافت pubCenter برای کسب درآمد از وب سایت را معرفی کرد

اکنون روش جدیدی برای وب سایت ها برای کسب درآمد با مایکروسافت وجود دارد.

همین امروز صبح، این شرکت از راه اندازی Microsoft pubCenter خبر داد.

راه حل جدید کسب درآمد از وب برای کسب درآمد افزایشی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​طراحی شده است.

Microsoft pubCenter چیست؟

Microsoft pubCenter راه حلی است که ناشران را قادر می سازد تا درآمد بیشتری از وب سایت های خود کسب کنند.

مشابه Google AdSense، ناشران وب سایت از طریق فعال کردن تبلیغات در سایت های خود درآمد کسب می کنند.

هدف مایکروسافت pubCenter کاهش نقاط درد برای SMB ها است

Microsoft pubCenter چگونه کار می کند؟

مایکروسافت به طور فعال رویکردی ساده برای شروع کار ناشران در پیش گرفت.

برای شروع، ناشران باید یک خط کد ساده به وب سایت اضافه کنند.

این کد تبلیغات را قادر می سازد تا در یک سایت نشان داده شود.

سپس تبلیغ‌کنندگان در شبکه تبلیغاتی مایکروسافت برای فضای تبلیغاتی مطلوب در سایت‌های ناشر رقابت می‌کنند.

زمانی که تبلیغات در وب‌سایت‌هایشان ارائه می‌شود، ناشران شروع به کسب درآمد می‌کنند.

تدابیر امنیتی وجود دارد که وب سایت ها را تحت کنترل نگه می دارد.

به عنوان مثال، ناشران در مورد مواردی مانند:

  • جایی که تبلیغات در صفحه وب نمایش داده می شود.
  • توانایی مسدود کردن محتوایی که به مخاطب هدف شما مرتبط نیست.

آیا ناشران می توانند از Microsoft pubCenter و Google AdSense استفاده کنند؟

وب سایت هایی که در حال حاضر از Google AdSense استفاده می کنند نیز می توانند از راه حل Microsoft pubCenter استفاده کنند.

ناشران می توانند از تبلیغات مایکروسافت در همان واحدها همراه با Google AdSense استفاده کنند.

مایکروسافت فقط زمانی تبلیغات ارائه می دهد که بتواند قیمت بالاتری را برای آن نقاط تبلیغاتی پیش بینی کند.

این واقعیت که مشاغل می توانند از هر دو راه حل به جای رقابت با یکدیگر استفاده کنند، کسب و کار را در مزیت قرار می دهد.

به خصوص برای SMB ها، کسب هر مقدار درآمد افزایشی می تواند به روشن نگه داشتن چراغ کمک کند.

چه کسانی واجد شرایط استفاده از Microsoft pubCenter هستند؟

در حالی که راه حل برای مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی شده است، pubCenter برای همه مشاغل در ایالات متحده در دسترس است.

مایکروسافت انتظار دارد در چند ماه آینده عرضه pubCenter خود را در سطح جهانی گسترش دهد، اما تاریخ قطعی آن منتشر نشده است.

برای شروع، هیچ هزینه ای برای ثبت نام وجود ندارد، حداقل درآمدی وجود ندارد و نیازی به حجم برای واجد شرایط بودن وجود ندارد.

تصویر ویژه: هایدی بسن/ شاتر استوک