به عنوان بازاریابان دیجیتال و متخصصان سئو، خود را در میان پیشرفت های سریع هوش مصنوعی (AI) می یابیم.
در حالی که سعی می کنیم مفاهیم هوش مصنوعی را درک کنیم، باید استراتژی های خود را با این چشم انداز فناوری جدید تطبیق دهیم.
در یک پست وبلاگی، فرانک ایکس شاو، مدیر ارشد ارتباطات مایکروسافت، راههایی را برای ادغام هوش مصنوعی در جریان کار فعلی به اشتراک میگذارد.
هدف شاو از انتشار این نکات، راهنمایی افراد در امتداد منحنی تغییر و برجسته کردن فرصتهایی است که هوش مصنوعی به نویسندگان و ارتباطگران ارائه میدهد.
بینگ مجهز به هوش مصنوعی مایکروسافت در میان قابلیت های خود، نتایج چشمگیری در کمک به وظایف ارتباطی خلاقانه نشان داده است.
Shaw از این پنج فرمان استفاده می کند، که می تواند به شما کمک کند تا با Bing جدید آشنا شوید و کار نوشتاری شما را بهبود بخشد.
شاو در پست وبلاگ می گوید: “نتایج دیوانه کننده قابل توجه بود.”
با وارد کردن دستورات زیر در نسخه جدید بینگ، نتایج را خودتان مشاهده کنید.
5 پیشنهاد برای شروع کار با Bing جدید مجهز به هوش مصنوعی
1. عکس های فوری پوشش رسانه
بینگ میتواند عکسهای فوری سریعی از پوشش رسانهای برای سنجش تأثیر اخبار ارائه کند و به شما کمک کند از روندهای فعلی بهروز بمانید.
شاو چندین نمونه را در پست وبلاگ فهرست می کند:
«این چند هفته دیوانه کننده اخبار اینجا در مایکروسافت بود و من شروع به استفاده از Bing کردم تا به من کمک کند عکس های فوری از پوشش رسانه ای دریافت کنم تا ببینم اخبار در لحظه چگونه می آیند. در اینجا چند نمونه است که اخیراً برداشتم:
- “آخرین اخبار امروز چیست؟”
- “لحن کلی این داستان ها چیست؟”
- “این چگونه با اخبار مربوط به همان دوره زمانی مقایسه می شود؟”
2. الهام از پست رسانه های اجتماعی
چت بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند به عنوان یک ابزار طوفان فکری برای تولید محتوای خلاقانه و جذاب رسانه های اجتماعی استفاده شود.
Shaw دستورات زیر را برای ایجاد ایدههای کپینویسی برای پستهای رسانههای اجتماعی فهرست میکند:
- «چند توییت ایجاد کنید که شامل
اطلاعات و موارد استفاده الف لحن» (مانند «لحن سبک دل») - یک پست لینکدین برای این وبلاگ بنویسید،
” - «چند ایده توییت ایجاد کنید
در باره ” - «اطلاعات زیر را بردارید و به a تبدیل کنید
توییت شخصیت / پست لینکدین: “، سپس “میتوانید دوباره بنویسید اما جذابتر کنید؟”
3. تولید سرفصل
بینگ میتواند به ایجاد تغییرات چندگانه برای پستهای وبلاگ یا سایر محتواها کمک کند و در زمان و انرژی صرفهجویی کند.
Shaw از Bing جدید برای نوشتن سرفصلها با اعلان زیر استفاده میکند: «چند نوع تیتر برای موارد زیر پیشنهاد کنید.»
سپس متن خود را کپی کرده و در پنجره چت Bing قرار دهید.
4. FAQ نسل
با استفاده از Bing، میتوانید پرسشهای متداول مرتبط و جذاب برای محتوای خود ایجاد کنید، تجربه کاربر را بهبود ببخشید و تلاشهای سئو را افزایش دهید.
در اینجا نحوه انجام این کار توسط شاو آمده است:
«سؤالات متداول نوع دیگری از نوشتن است که من مشتاق بودم با هوش مصنوعی سرعت بخشم. در اینجا نحوه انجام من این است:
- «پنج سؤال متداول را پیشنهاد کنید < text or link>”
- “چند تا بیشتر به من بده”
5. آماده سازی مصاحبه رسانه ای
شاو نشان میدهد که میتوانید با استفاده از بینگ جدید مبتنی بر هوش مصنوعی سؤالات مصاحبه ایجاد کنید.
در اینجا دستوری است که او برای آماده شدن برای یک قسمت پادکست با کارا سویشر استفاده کرد:
به من کمک کنید برای مصاحبه پادکست با کارا سویشر آماده شوم. موضوعی که ما توافق کردهایم درباره آن بحث کنیم، ظهور ابزارها و خدمات هوش مصنوعی است. بر اساس آخرین نوشته ها و پادکست های او، 10 سوال به من بدهید که باید پیش بینی کنم.
اگر بینگ با شخصی که با او مصاحبه می کنید آشنا است، می توانید بر اساس محتوای وب او سوالات احتمالی را از او بپرسید.
به طور خلاصه
بینگ مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، عصر جدیدی را برای سازندگان محتوا رقم می زند.
می تواند در زمان صرفه جویی کند، ایده ها را الهام بخشد، و محتوایی را آغاز کند که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود.
این پنج فرمان به اشتراک گذاشته شده توسط شاو تنها آغاز راه هستند.
همانطور که با قابلیتهای هوش مصنوعی بینگ بیشتر آشنا میشوید، میتوانید درخواستها و برنامههای کاربردی دیگری را که متناسب با نیازها و اهداف منحصربهفرد شما هستند، کشف کنید.
خواه طوفان فکری محتوای رسانه های اجتماعی، ایجاد سرفصل های جذاب و یا آماده شدن برای مصاحبه های رسانه ای، هوش مصنوعی می تواند متحد قدرتمندی در زرادخانه بازاریابی دیجیتال شما باشد.
با ثبت نام برای پیش نمایش در bing.com/new، خودتان امتحان کنید.
منبع: مایکروسافت
تصویر ویژه: rarrarorro/Shutterstock