به دنبال کمپین های Performance Max، Microsoft Ads کمپین های چند قالبی را برای تبلیغات مخاطب راه اندازی کرد.
این ویژگی جدید به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که یک کمپین واحد ایجاد کنند که به طور یکپارچه قالبهای تبلیغاتی مختلف، از جمله تبلیغات ویدیویی بومی، نمایشی و آنلاین را ادغام میکند.
پس از راهاندازی، کمپینهای چند قالبی برای تبلیغات مخاطب در سطح جهانی در دسترس هستند و اکنون انتخاب پیشفرض هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی جدید مخاطبان است.
مزایای کمپین های چند فرمتی
نوع جدید کمپین دارای چندین مزیت برای تبلیغ کنندگان است، از جمله:
- مدیریت کمپین منسجم تر: اکنون فقط به یک کمپین تبلیغاتی مخاطب برای قالبهای تبلیغاتی مختلف در نمایش، بومی و ویدیو نیاز دارید. قبلاً لازم بود برای هر قالب تبلیغاتی کمپین های مختلفی راه اندازی کنید.
- مدیریت ساده تر بودجه: شما می توانید بودجه کمپین خود را در قالب های مختلف تبلیغاتی در یک کمپین مدیریت و بهینه کنید.
- انعطاف پذیری مداوم: توانایی ایجاد کمپین های جداگانه برای فرمت های تبلیغاتی مختلف هنوز وجود دارد و به حساب شما انعطاف پذیری لازم برای بهینه سازی مطابق با اهدافش را می دهد.
چگونه یک کمپین چند فرمت راه اندازی کنیم
برای استفاده از کمپین های چند قالبی، باید هدف کمپین یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:
- تبدیل ها را افزایش دهید
- سرنخ ایجاد کنید
- ایجاد آگاهی از برند
سپس، «مخاطب» را به عنوان نوع کمپین انتخاب میکنید.
در طول فرآیند ایجاد کمپین، می توانید انواع مختلف قالب های تبلیغاتی را انتخاب کنید. بسته به دارایی و اهداف خود می توانید فقط یک یا هر سه قالب تبلیغاتی را انتخاب کنید.
پس از ایجاد اولین قالب تبلیغاتی خود، به پایین پیمایش میکنید و «ادامه» یا «ذخیره و ایجاد آگهی دیگر» را انتخاب میکنید تا قالبهای تبلیغاتی اضافی را در همان کمپین ایجاد کنید:
پس از ایجاد همه قالبهای تبلیغاتی، بقیه مراحل کمپین معمولی را دنبال خواهید کرد، مانند:
- اهداف و مکان ها
- بودجه و استراتژی های پیشنهادی
- تنظیمات گروه تبلیغاتی
یک کمپین منسجم تر برای رسیدن به نتایج ایجاد کنید
این بهروزرسانی نشاندهنده تعهد مایکروسافت ادز به تکامل پلتفرم خود برای پاسخگویی به نیازهای تبلیغکنندگان مدرن است.
مایکروسافت با ارائه یک راه حل ساده و منعطف برای ترکیب فرمتهای تبلیغاتی، دسترسی تبلیغکنندگان را به مخاطبان خود در کانالهای مختلف بدون پیچیدگی مدیریت کمپینهای مختلف آسانتر میکند.
مخصوصاً برای تبلیغکنندگانی با بودجههای کمتر که میخواهند از تبلیغات مخاطب استفاده کنند، اما بودجه راهاندازی سه کمپین مختلف را فقط برای استفاده از هر قالب تبلیغاتی ندارند، مفید است.
برای تبلیغکنندگانی که به دنبال به حداکثر رساندن کارایی و ارائه پیامهای منسجم در تبلیغات بومی، نمایشی و ویدیویی هستند، کمپینهای چند قالبی راهحلی نوآورانه ارائه میکنند.
آیا در سال 2025 کمپین های چند قالبی را امتحان خواهید کرد؟