مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهد

طبق تحقیقات مایکروسافت، تبلیغات فراگیر به برندها کمک می کند تا با مصرف کنندگان Gen Z ارتباط برقرار کنند و به قصد خرید بیشتر منجر شود.

  • 76٪ می خواهند از مارک ها با پیام های معتبر پشتیبانی کنند.
  • 70 درصد به برندی که تنوع را در کمپین های تبلیغاتی به تصویر می کشد بیشتر اعتماد می کنند.
  • 47 درصد اگر احساس کنند در تبلیغات حضور دارند، به یک برند بیشتر اعتماد خواهند کرد.

مهم‌تر از همه، پیام‌های فراگیر می‌توانند بر سود کسب‌وکار تأثیر بگذارند. برندها با نمایش فراگیرترین تبلیغات، 23 درصد افزایش در قصد خرید داشتند.

برعکس، 49 درصد از مصرف‌کنندگان Gen Z به رقیبی روی می‌آورند که ارزش‌های آنها را بهتر نشان دهد.

برای بهبود کپی‌نویسی تبلیغات برای عملکرد بهتر، مایکروسافت توصیه‌های زیر را برای نکات مهندسی سریع هوش مصنوعی به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌کند تا کپی آگهی را برای مخاطبان مختلف شخصی‌سازی کنند.

این طرح را برای یک درخواست عالی دنبال کنید

یک دستور هوش مصنوعی موثر برای تولید نسخه تبلیغاتی باید به هوش مصنوعی بگوید:

  • چه نقشی برای انجام وظیفه آتی، مانند نویسنده نسخه تبلیغاتی، بر عهده خواهد داشت.
  • اهداف این کار شامل نوشتن چندین نسخه از نسخه تبلیغاتی در طول مشخص است.
  • زمینه در مورد محصول یا خدمات.
  • جزئیات در مورد مخاطب هدف
  • لحن یا صدای برند چگونه باید در کپی به گوش برسد.
  • دستورالعمل های برند، تحقیقات بازار، یا اطلاعات منبع اضافی.
مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهداسکرین شات از Microsoft Advertising، فوریه 2024مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهد

برای ایجاد درخواست های بهتر، اصلاح کننده های فراگیر را اضافه کنید

اصلاح‌کننده‌های فراگیر به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهند که با افزودن استعاره‌هایی که بر ارتباط، ذهن باز، کاوش و تعادل تأکید می‌کنند (همه نشان داده می‌شوند) درخواست را بهبود بخشند.

هر یک از این جنبه‌ها را می‌توان با لیست 50 کلمه‌ای زیر برای نشان دادن فراگیر بودن در نسخه تبلیغاتی تعریف کرد.

مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهداسکرین شات از مایکروسافت، فوریه 2024مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهد

در اینجا آمده است که چگونه درخواست قبلی با اصلاح‌کننده‌های فراگیر به‌روزرسانی می‌شود تا «ابعاد تنوع» و ویژگی‌های فراگیر محصول را نشان دهد.

مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهداسکرین شات از مایکروسافت، فوریه 2024مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهد

با لحن و احساسات در مورد درخواست‌ها آزمایش کنید

هنگام نوشتن درخواست خود برای کپی آگهی، مهم است که لحن و احساسات را در نظر بگیرید.

در این زمینه، تن به نحوه ارائه پیام شما اشاره دارد. با این حال، احساسات به این اشاره دارد که می خواهید مخاطبان شما بعد از خواندن آن چه احساسی داشته باشند.

هوش عاطفی در تبلیغات به برندها این امکان را می دهد که با مخاطبان به گونه ای ارتباط برقرار کنند که احساس رضایت، شفافیت، اعتماد به نفس و امنیت نسبت به برند شما را در آنها ایجاد کند.

مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهداسکرین شات از مایکروسافت، فوریه 2024مایکروسافت نکاتی را برای کپی بهتر تبلیغات با مهندسی سریع ارائه می دهد

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از Microsoft Copilot برای تعیین لحن مناسب برای یک مخاطب خاص استفاده کنند (Gen Z در مقابل Gen X) که منجر به احساسی مانند ایمنی می‌شود و باعث می‌شود مصرف‌کننده تمایل بیشتری به خرید داشته باشد.

نتیجه

به تبلیغ کنندگان توصیه می شود که در قبال خروجی Copilot خود پاسخگو باشند و به عنوان پایلوت کمپین عمل کنند.

با توجه به لحن، احساسات، حقایق محصول، بینش‌های تبلیغاتی فراگیر و ارزش‌های برندی که می‌خواهید شامل و منتقل کنید، می‌توانید اعلان‌هایی ایجاد کنید که بهترین پاسخ‌های ممکن را از هوش مصنوعی مولد دریافت می‌کنند.

متناسب سازی نسخه تبلیغاتی خود به گونه ای که مخاطبان متنوع را منعکس کند با کمک مهندسی سریع فراگیر اعتماد را تقویت می کند و می تواند نتایج ملموس کسب و کار را به همراه داشته باشد.

تصاویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور