مایکروسافت ردیابی تبلیغات و ویژگی های رضایت را اصلاح می کند

مایکروسافت به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای پلتفرم تبلیغاتی خود با تمرکز بر اسناد خانگی و انطباق با مقررات ارائه می‌کند.

انتساب خانوار:

  • تعامل تبلیغات را در دستگاه‌های موجود در همان خانواده ردیابی می‌کند
  • به تبلیغ کنندگان کمک می کند:
    • تطبیق تعاملات تبلیغاتی بین دستگاهی – تبلیغات ارائه شده در یک دستگاه را با تبدیل در دستگاه دیگر مطابقت دهید.
    • بینش عمیق‌تری از مخاطبان به دست آورید – رفتار بین دستگاهی را مشاهده کنید، به‌ویژه برای محصولات با توجه بالا.
    • بهینه سازی عملکرد کمپین – از بینش های عملی برای بهبود عملکرد کمپین استفاده کنید.

ارتقای انطباق با رضایت. Microsoft Advertising برای رعایت مقررات در EEA، بریتانیا و سوئیس، ابزارهای جدیدی را برای مدیریت رضایت کاربر نهایی ارائه می دهد. امکانات عبارتند از:

  • حالت رضایت UET – برچسب های مایکروسافت را بر اساس وضعیت رضایت کاربر تنظیم می کند.
  • شفافیت و چارچوب رضایت 2.0 – به سیگنال های رضایت اجازه می دهد تا از طریق CMP هایی مانند Usercentrics Cookiebot CMP و Web CMP منتقل شوند.
  • ادغام Google Tag Manager – بازیابی مستقیم حالات رضایت را برای انطباق یکپارچه امکان پذیر می کند.

توقف اندازه گیری ترافیک فروشگاه. مایکروسافت به طور موقت دو ویژگی اندازه گیری را متوقف می کند:

  • بازدید از فروشگاه (FourSquare) – از 31 دسامبر متوقف شد.
  • Footfall Measurement (AdSquare) – از 1 دسامبر متوقف شد.

داده های تاریخی در دسترس باقی می مانند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها راه‌های پیچیده‌تری را برای ردیابی و درک رفتار مشتری در سراسر دستگاه‌ها ارائه می‌کنند و از هدف‌گیری و عملکرد کمپین دقیق‌تر اطمینان می‌دهند.

ویژگی اسناد خانوار اجازه می دهد تا دید جامع تری از تعاملات مشتری شما داشته باشید، به طور بالقوه نرخ تبدیل را با اتصال قرار گرفتن در معرض آگهی در چندین دستگاه بهبود می بخشد.

علاوه بر این، ابزارهای جدید انطباق با رضایت به شما کمک می‌کنند تا قوانین پیچیده حریم خصوصی را دنبال کنید و خطر عدم انطباق را کاهش دهید و در عین حال استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر را حفظ کنید.

بعدش چی. اکنون می توانید از این ابزارهای جدید برای بهبود استراتژی های هدف گذاری و انطباق استفاده کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link