مایکروسافت در حال تغییر نحوه نمایش و راه اندازی تبلیغات Copilot است

Microsoft Advertising به زودی نحوه نمایش تبلیغات در Copilot برای کاربران و همچنین نحوه فعال شدن تبلیغات را تغییر خواهد داد. تبلیغ کنندگان همچنین در شرف دریافت دو ویژگی آزمایشی جدید هستند.

تجربه تبلیغات Copilot جدید. تبلیغات Copilot در زیر پاسخ های Copilot (ارگانیک) در قابلیتی که مایکروسافت آن را «صدای تبلیغات» می نامد ظاهر می شود. این شامل متنی است که به مکالمه در Copilot ارجاع می دهد و به عنوان یک پیام انتقالی از طرف تبلیغ کننده عمل می کند. حاشیه نویسی و برنامه افزودنی تبلیغات کمتری ظاهر می شود.

به نظر می رسد. در اینجا اسکرین شات مایکروسافت از تجربه ظاهری جدید ارائه شده است:

تجربه تبلیغات جدید مایکروسافت Copilotمایکروسافت در حال تغییر نحوه نمایش و راه اندازی تبلیغات Copilot است

جدول زمانی. مایکروسافت گفت: این تغییر ابتدا در این ماه به آدرس copilot.microsoft.com خواهد آمد و به تجربیات Copilot بیشتر – از جمله جستجوی Bing – در طول زمان گسترش خواهد یافت.

ویژگی های جدید تبلیغات مایکروسافت مایکروسافت همچنین در این ماه دو ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را به صورت آزمایشی راه اندازی خواهد کرد:

  • تشخیص. این “تنظیمات کمپین را بررسی کنید، سلامت حساب را ارزیابی کنید، تشخیص دهید که در کجا به توجه نیاز است، و پیشنهاد دهید که چه کاری باید انجام شود، همه از طریق تعامل ساده مکالمه فعال می شوند.”
  • عکس لحظه ای عملکرد می‌توانید از زبان طبیعی استفاده کنید تا از Copilot در پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت بخواهید که یک نمای کلی عملکرد مربوط به حساب کاربری یا کمپین را با خلاصه‌ای از بینش‌ها، روندها و ناهنجاری‌های کلیدی دریافت کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت، با استناد به داده‌های داخلی، گفت که تبلیغات Copilot «نرخ کلیک ۶۹ درصد قوی‌تر است و نرخ تبدیل در مقایسه انواع تبلیغات قیفی پایین‌تر با جستجوی سنتی ۷۶ درصد بیشتر است». در حالی که این آمار کاملا مبهم است و برای تفسیر ما از معنای واقعی آنها باز است – در نهایت، هر تغییری که مایکروسافت ایجاد می کند که می تواند بر عملکرد تبلیغاتی و بازگشت سرمایه شما تأثیر بگذارد، یکی از مواردی است که باید تماشا کنید و درباره آن بدانید.

پست وبلاگ مایکروسافت. تغییر تعامل مخاطب با هوش مصنوعی مولد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین مدیر تحریریه موتورهای جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link