Microsoft Advertising به زودی نحوه نمایش تبلیغات در Copilot برای کاربران و همچنین نحوه فعال شدن تبلیغات را تغییر خواهد داد. تبلیغ کنندگان همچنین در شرف دریافت دو ویژگی آزمایشی جدید هستند.
تجربه تبلیغات Copilot جدید. تبلیغات Copilot در زیر پاسخ های Copilot (ارگانیک) در قابلیتی که مایکروسافت آن را «صدای تبلیغات» می نامد ظاهر می شود. این شامل متنی است که به مکالمه در Copilot ارجاع می دهد و به عنوان یک پیام انتقالی از طرف تبلیغ کننده عمل می کند. حاشیه نویسی و برنامه افزودنی تبلیغات کمتری ظاهر می شود.
به نظر می رسد. در اینجا اسکرین شات مایکروسافت از تجربه ظاهری جدید ارائه شده است:
جدول زمانی. مایکروسافت گفت: این تغییر ابتدا در این ماه به آدرس copilot.microsoft.com خواهد آمد و به تجربیات Copilot بیشتر – از جمله جستجوی Bing – در طول زمان گسترش خواهد یافت.
ویژگی های جدید تبلیغات مایکروسافت مایکروسافت همچنین در این ماه دو ویژگی جدید هوش مصنوعی مولد را به صورت آزمایشی راه اندازی خواهد کرد:
- تشخیص. این “تنظیمات کمپین را بررسی کنید، سلامت حساب را ارزیابی کنید، تشخیص دهید که در کجا به توجه نیاز است، و پیشنهاد دهید که چه کاری باید انجام شود، همه از طریق تعامل ساده مکالمه فعال می شوند.”
- عکس لحظه ای عملکرد میتوانید از زبان طبیعی استفاده کنید تا از Copilot در پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت بخواهید که یک نمای کلی عملکرد مربوط به حساب کاربری یا کمپین را با خلاصهای از بینشها، روندها و ناهنجاریهای کلیدی دریافت کند.
چرا ما اهمیت می دهیم. مایکروسافت، با استناد به دادههای داخلی، گفت که تبلیغات Copilot «نرخ کلیک ۶۹ درصد قویتر است و نرخ تبدیل در مقایسه انواع تبلیغات قیفی پایینتر با جستجوی سنتی ۷۶ درصد بیشتر است». در حالی که این آمار کاملا مبهم است و برای تفسیر ما از معنای واقعی آنها باز است – در نهایت، هر تغییری که مایکروسافت ایجاد می کند که می تواند بر عملکرد تبلیغاتی و بازگشت سرمایه شما تأثیر بگذارد، یکی از مواردی است که باید تماشا کنید و درباره آن بدانید.
پست وبلاگ مایکروسافت. تغییر تعامل مخاطب با هوش مصنوعی مولد.
جدید در زمین موتورهای جستجو