مایکروسافت تبلیغات ویدیویی و CTV (از جمله موجودی Netflix) را به ویرایشگر تبلیغات می آورد.

مایکروسافت در حال گسترش ابزار تبلیغاتی خود است و اکنون از تبلیغات ویدیویی و تلویزیون متصل (CTV) در ویرایشگر تبلیغات خود پشتیبانی می کند. آنها همچنین نتفلیکس را در شبکه CTV خود در 10 کشور گنجانده اند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این حرکت به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که کمپین‌های ویدیویی را به صورت انبوه مدیریت کنند، فرآیند دستیابی به مخاطبان را در میان مخاطبانی که محتوای برنده جایزه نتفلیکس را تماشا می‌کنند، ساده‌تر می‌کند و موارد دیگر.

چه خبر.

  • تبلیغات ویدیویی و CTV اکنون در ویرایشگر تبلیغات مایکروسافت پشتیبانی می شود
  • ایجاد کمپین انبوه و آپلود مستقیم ویدیوهای خلاقانه
  • ایجاد خودکار هدف گذاری دستگاه بر اساس نوع کمپین
  • موجودی نتفلیکس برای کمپین های CTV در ایالات متحده، کانادا، برزیل، مکزیک، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و استرالیا در دسترس است.
اسکرین شات 2024 06 03 در 14.33.38اسکرین شات 2024 06 03 در 14.33.38

تصویر بزرگ. شبکه مایکروسافت از مرور وب تا پلتفرم‌های پخش جریانی محبوب مانند Netflix و Hulu را در بر می‌گیرد و پیام‌های برند را در همه جا «در جلو و در مرکز» قرار می‌دهد.

نحوه دسترسی به ویرایش انبوه ویدیو در ویرایشگر:

  • به آخرین نسخه Microsoft Advertising Editor به روز رسانی کنید
  • برای فعال کردن این ویژگی، «دریافت تغییرات» را انتخاب کنید

نحوه دسترسی به موجودی Netflix:

  • سیاست موجودی Netflix را در تنظیمات گروه تبلیغاتی بپذیرید
  • اطمینان حاصل کنید که خلاقیت ویدیو با استانداردهای کیفیت Netflix مطابقت دارد

بین خطوط. مایکروسافت با ساده‌سازی مدیریت تبلیغات ویدیویی، بیان داستان‌های خود را در شبکه‌های دیجیتال متنوع برای برندها آسان‌تر می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link