مایکروسافت تبلیغات فروشگاه و به‌روزرسانی‌های دیگر را اعلام می‌کند

مایکروسافت جدیدترین دور به روز رسانی محصولات تبلیغاتی خود را امروز منتشر کرد.

از جمله به روز رسانی های برتر، راه اندازی تبلیغات فروشگاهی مایکروسافت در دستگاه های دسکتاپ است.

به روز رسانی های محصولات تبلیغاتی مایکروسافت عبارتند از:

  • تبلیغات فروشگاه مایکروسافت
  • گسترش مخاطب در بازار
  • به روز رسانی تبلیغات جستجوی پاسخگو

بیایید در هر کدام شیرجه بزنیم به روز رسانی و چگونه می توان از هر یک به عنوان یک بازاریاب استفاده کرد.

گسترش دسترسی با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت

اگر در صنعت برنامه یا بازی هستید، این به‌روزرسانی برای شما مناسب است.

این جدید قالب تبلیغ شما را در برنامه مایکروسافت استور در دستگاه های دسکتاپ ویندوز 10 و 11 به نمایش می گذارد.

به طور خاص، تبلیغات در برگه‌های برنامه‌ها و بازی‌ها در فروشگاه نمایش داده می‌شوند.

در اینجا نمونه ای از نحوه ظاهر تبلیغات فروشگاه مایکروسافت آورده شده است:

مایکروسافت قالب تبلیغاتی جدیدی را در فروشگاه مایکروسافت برای دستگاه های دسکتاپ راه اندازی کرد.اعتبار تصویر: وبلاگ تبلیغات مایکروسافت، ژانویه 2023

برخی از مزایای تبلیغات جدید فروشگاه مایکروسافت شامل موارد زیر است:

  • کشف گسترده برنامه یا بازی شما در دستگاه‌های دیگر
  • راه اندازی و مدیریت کمپین آسان در پلت فرم تبلیغات مایکروسافت
  • سازگاری با تگ UET فعلی برای ردیابی رفتار

برای شروع با تبلیغات فروشگاه مایکروسافت، باید نام تجاری خود را ارسال کنید و محصولات فروشگاه را به حساب تبلیغاتی مایکروسافت خود پیوند دهید. پس از تأیید، می توانید بلافاصله استفاده از این قالب را شروع کنید.

مخاطبان درون بازار در سطح بین المللی گسترش می یابند

این به‌روزرسانی بعدی Microsoft Advertising برای تبلیغ‌کنندگان بین‌المللی است.

به تازگی اعلام شده است، بخش های مخاطبان درون بازار به بازارهای جدید در خاورمیانه و آفریقا گسترش یافته است.

با گسترش، اکنون 71 مخاطب درون بازار در این بازارهای خاورمیانه و آفریقا در دسترس هستند:

مناطق خاورمیانه

  • عربستان سعودی
  • یمن
  • الجزایر
  • آذربایجان
  • بحرین
  • مصر
  • عراق
  • اسرائيل
  • لیبی
  • مولداوی
  • عمان
  • قطر
  • تاجیکستان
  • امارات متحده عربی
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • قرقیزستان

مناطق آفریقا

  • اتیوپی
  • مالاوی
  • تانزانیا
  • زیمبابوه
  • لسوتو
  • موریتانی
  • موریس
  • نامیبیا
  • جزیره ریونیون
  • سیشل
  • گامبیا
  • کنگو
  • گینه
  • ماداگاسکار
  • رفتن
  • نیجریه

فراخوان نهایی برای تبلیغات متنی گسترده

اگرچه یک به‌روزرسانی جدید نیست، اما مایکروسافت به بازاریابان یادآوری کرد که 31 ژانویه آخرین روز برای ایجاد یا ویرایش هرگونه تبلیغات متنی گسترده است.

از اول فوریه، تنها تبلیغات جستجوی جدیدی که می‌توان ایجاد کرد، تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا هستند.

اگر تبلیغات متنی گسترده در حساب خود دارید، به کار خود ادامه خواهند داد. با این حال، پس از مهلت 31 ژانویه نمی‌توانید ETA ایجاد یا ویرایش کنید.

اگر کمپین های جستجوی مایکروسافت خود را همزمان با کمپین های جستجوی گوگل اجرا کنید، تعجبی نخواهد داشت. گوگل اولین کسی بود که در 30 ژوئن 2022 به طور رسمی ETA را غروب کرد.

چه چیزی از تبلیغات مایکروسافت در سال 2023 انتظار می رود

مایکروسافت در پایان به‌روزرسانی محصول ژانویه خود، چند نکته مهم از آنچه در سال آینده خواهد آمد را به اشتراک گذاشت.

از اعلام رسمی، به نظر می رسد که مایکروسافت با تمرکز بر موارد زیر به متمایز کردن پلت فرم تبلیغاتی خود از گوگل ادامه خواهد داد:

  • تبلیغات جستجوی محلی
  • تبلیغات خیمه شب بازی
  • تبلیغات عمودی اضافی

اگر با آن ناآشنا هستید تبلیغات عمودی از Microsoft Ads، آنها به طور رسمی در سپتامبر 2021 معرفی شدند. در حال حاضر، تبلیغات عمودی برای محصولات زیر در دسترس هستند:

  • خودرو
  • کارت اعتباری
  • سفرهای دریایی
  • بیمه سلامت
  • خدمات حرفه ای
  • تورها و فعالیت ها

شنیدن اینکه مایکروسافت در سال 2023 چه عمودی دیگری را در اولویت قرار می دهد جالب خواهد بود.

منتظر به‌روزرسانی‌های محصول بعدی مایکروسافت در 7 فوریه باشید.


تصویر ویژه: monticello/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  توییتر دسترسی به برنامه های شخص ثالث را قطع می کند