مایکروسافت برنامه آزمایشی تبلیغات خدمات دولتی شخص ثالث را راه اندازی کرد

مایکروسافت یک برنامه آزمایشی تبلیغاتی جدید راه اندازی کرده است که به کسب و کارهایی که مجاز به ارائه خدمات دولتی منتخب برای استفاده از Microsoft Ads برای دسترسی به مشتریان هستند، اجازه می دهد. این فرصت‌های بازاریابی جدیدی را برای بسیاری از مشاغل محلی ایجاد می‌کند که خدمات دولتی مانند عناوین خودرو و ثبت نام را ارائه می‌دهند.

این برنامه از امروز آغاز می شود و به شبکه جستجوی تبلیغات مایکروسافت و شبکه مخاطبان مایکروسافت در ایالات متحده محدود می شود

این برنامه به ارائه دهندگان شخص ثالث مجاز خدمات دولتی منتخب اجازه می دهد تا به مخاطبان شبکه جستجوی مایکروسافت متشکل از 120 میلیون کاربر منحصر به فرد رایانه شخصی دسترسی پیدا کنند که 7.6 میلیارد جستجو ماهانه در ایالات متحده انجام می دهند که نشان دهنده 38.1 درصد از سهم بازار رایانه های شخصی است. این مخاطبان معمولاً 32 درصد بیشتر از میانگین کاربران اینترنت خرج می کنند.

مایکروسافت تبلیغاتی را از ارائه دهندگان خدمات مجاز در محصولات مایکروسافت مانند کورتانا، آفیس، بینگ و اج و همچنین وب سایت های شریک مانند AOL، وال استریت ژورنال، فاکس بیزینس و MSN ارائه می کند.

این برنامه آزمایشی یک گام مهم برای مایکروسافت است زیرا فرصت های جدیدی را برای تبلیغات در حوزه خدمات دولتی بررسی می کند.

این برنامه فقط به تبلیغ کنندگان برخی از خدمات دولتی از ارائه دهندگان مجاز اجازه می دهد. این خدمات شامل مجوز/گواهی تفریحی (مجوز شکار، مجوز ماهیگیری، مجوز پارک ملی، مجوز جنگل)، خدمات ثبت نام و مالکیت وسیله نقلیه (تجدید ثبت نام، جایگزینی عناوین گمشده، جایگزینی برگه ها/برچسب های گم شده) و سوابق حیاتی (گواهی تولد) است. ، گواهی فوت، گواهی ازدواج).

سایر مشاغلی که خدمات دولتی مرتبط ارائه می دهند برای ورود به برنامه آزمایشی به تأیید مایکروسافت نیاز دارند.

تبلیغ‌کنندگان باید به همه خط‌مشی‌های تبلیغاتی مایکروسافت، مقررات دولتی مربوطه و الزامات مجوز پایبند باشند.

پیش از این، ارائه‌دهندگان خدمات دولتی شخص ثالث به عنوان بخشی از سیاست‌های تبلیغاتی مایکروسافت در مورد یکپارچگی اطلاعات و پیام‌های گمراه‌کننده مجاز نبودند.

تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند هویت یک سازمان دولتی را جعل کنند، ادعای وابستگی نادرست به سازمان‌های دولتی داشته باشند، یا وب‌سایت‌هایی را که به نظر می‌رسد مرتبط با صفحات رسمی دولتی هستند، با استفاده از رنگ‌ها، آرم‌ها یا نام‌های دامنه مشابه که در خط‌مشی محصولات و خدمات دولتی محدود ذکر شده است، تبلیغ کنند.

آگهی دهندگان علاقه مند باید برای برنامه آزمایشی درخواست دهند و اطلاعات زیر را ارائه دهند.

  • محصولات یا خدماتی که قصد دارند تبلیغ کنند.
  • فهرستی از حالت های هدف برای هر محصول یا خدمات.
  • گواهی مجوز برای هر محصول یا خدمات در ایالتی که تبلیغات در آن انجام می شود.

این اعلامیه یک روز پس از آن است که Google Ads اجرای سیاست‌های جدید مربوط به دریافت مستقیم اسناد و خدمات دولتی را به تعویق انداخت. این تغییرات در سیاست های تبلیغاتی در زمانی اتفاق می افتد که عدم اطمینان اقتصادی منجر به کاهش هزینه تبلیغات پیش بینی شده در ایالات متحده شده است.


تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock