لینکدین 3 دوره جدید و رایگان بازاریابی اضافه می کند

لینکدین در حال اضافه کردن سه دوره جدید به مرکز منابع رایگان خود است که در آن افراد می توانند همه چیز را در مورد نحوه بازاریابی خود و کسب و کار خود بیاموزند.

LinkedIn Learning Labs سال گذشته راه اندازی شد و دوره هایی از پایه تا متوسط ​​را ارائه می دهد که شیوه های بازاریابی برای صنایع مختلف را پوشش می دهد.

مطالب دوره در یک مسیر یادگیری گام به گام ارائه شده است و بر حسب تقاضا در دسترس افراد است تا با سرعت خودشان تکمیل شوند.

تخمین زده می شود که تکمیل هر دوره از ابتدا تا پایان یک ساعت یا کمتر طول می کشد.

این مرکز منبع یک راه حل ایده آل برای متخصصان بازاریابی است که می خواهند بهترین شیوه های لینکدین را بیاموزند، استراتژی های تبلیغاتی خود را اصلاح کنند و از ابزارهای بازاریابی جدید مطلع شوند.

در زمان راه‌اندازی، آزمایشگاه‌های یادگیری لینکدین به شدت به سمت تبلیغات طراحی شده بود، اما اکنون دوره‌هایی وجود دارد که استراتژی‌های بازاریابی ارگانیک را نیز پوشش می‌دهند.

در اینجا یک نمای کلی از آنچه در دوره های جدید در دسترس است آورده شده است.

3 دوره جدید در آزمایشگاه های یادگیری لینکدین

دوره های زیر به آزمایشگاه های آموزشی لینکدین اضافه شده است:

1. ایجاد یک حضور ارگانیک با صفحات لینکدین (پایه، 20 دقیقه)

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه یک صفحه لینکدین فعال ایجاد و نگهداری کنید، که می توانید از آن برای توسعه صدای منحصر به فرد برند خود استفاده کنید.

این دوره با پاسخ به این سوال اساسی شروع می شود که چرا باید یک صفحه لینکدین داشته باشید، سپس به شما آموزش می دهد که چگونه یک صفحه ایجاد کنید، چگونه آن را فعال نگه دارید و چگونه موفقیت آن را اندازه گیری کنید.

2. ایجاد یک استراتژی بازاریابی محتوای کامل (متوسط، 30 دقیقه)

این دوره به شما می آموزد که چگونه بین محتوای ارگانیک و پولی تعادل ایجاد کنید تا مخاطبان خود را در سفر مشتری راهنمایی کنید.

این با توضیح مفهوم بازاریابی “قوی کامل” شروع می شود، سپس به شما می آموزد که چگونه با استفاده از این مفهوم یک استراتژی محتوا ایجاد و پیاده سازی کنید.

3. طراحی خلاقانه برای لینکدین (پایه، 10 دقیقه)

در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت که چگونه خلاقیت بصری جذابی طراحی کنید که اعضای لینکدین را جذب کند تا با محتوای شما درگیر شوند.

با توضیح اینکه چرا خلاقیت خوب برای بازاریابی لینکدین مهم است شروع می شود و در ادامه به شما اجزای کلیدی طراحی خلاق را آموزش می دهد.

آنچه برای تکمیل یک دوره دریافت می کنید

هنگامی که تمام اجزای یک دوره تکمیل شد، یک گواهی دیجیتال به شما اعطا می شود. گواهی را می توان در نمایه LinkedIn شما نمایش داد، یا به صورت PDF دانلود کرد تا در جای دیگری از وب به نمایش درآید.

هر دوره از طریق SkillJar اجرا می شود، اما می توانید با حساب LinkedIn خود به آنها دسترسی داشته باشید.

علاوه بر دوره های جدید ذکر شده در بالا، می توانید به دوره های موجود در موضوعات زیر نیز دسترسی داشته باشید:

  • آشنایی با تبلیغات لینکدین
  • استفاده از هدف گذاری تبلیغات لینکدین
  • گزارش و تجزیه و تحلیل برای تبلیغات لینکدین
  • استفاده از لینکدین برای آگاهی از برند
  • استفاده از لینکدین برای تولید سرنخ

منبع: آزمایشگاه بازاریابی لینکدین


تصویر ویژه: rafapress/Shutterstock