لینکدین گزینه های تبلیغات ویدیویی را گسترش می دهد و کمپین های خودکار را افزایش می دهد

لینکدین ویژگی‌های تبلیغاتی جدیدی را برای سرمایه‌گذاری بر روی تعامل ویدیویی رو به رشد و ایجاد کمپین ساده ارائه می‌کند.

چه خبر:

به‌روزرسانی‌های تبلیغات رویداد زنده

تبلیغات رویداد زنده لینکدینلینکدین گزینه های تبلیغات ویدیویی را گسترش می دهد و کمپین های خودکار را افزایش می دهد
  • “تبلیغات رهبر فکر” برای تبلیغ پست های اعضا در مورد رویدادهای میزبانی شرکت
  • ویدیوهای 30 ثانیه ای «نگاهی پنهانی» از پخش زنده
  • گزینه های هدف گذاری پیشرفته برای تبلیغات رویداد

دبلیوگسترش برنامه ire

لینکدین وایرلینکدین وایر
  • تبلیغات ویدیویی در جریان اکنون برای مارک های اتحادیه اروپا در دسترس است
  • قبلا محدود به شرکای منتخب ایالات متحده بود

تسریع پیشرفت های کمپین خودکار

به روز رسانی Linkedin Ai 1به روز رسانی Linkedin Ai 1
  • افزودن گزینه های تبلیغات ویدئویی و سند
  • اهداف کمپین جدید از جمله آگاهی از برند و بازدیدهای ویدیویی

چرا ما اهمیت می دهیم. این گزینه‌های تبلیغاتی جدید قابلیت‌های هدف‌گیری پیشرفته‌تری را ارائه می‌کنند، از روند رو به رشد مصرف ویدیو در پلتفرم بهره می‌برند، و راه‌های کارآمدتری برای ایجاد و بهینه‌سازی کمپین‌ها ارائه می‌دهند که به طور بالقوه منجر به بهبود عملکرد تبلیغات، تعامل بهتر با مخاطبان و نتایج مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شوند. تلاش های بازاریابی B2B

این به‌روزرسانی‌ها می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا به مخاطبان هدف بیشتری دست یابند و از افزایش مصرف ویدیوی پلتفرم استفاده کنند.

با اعداد:

  • رویدادهای زنده در لینکدین در سال گذشته 14.4 درصد افزایش یافته است
  • 63 درصد از خریداران B2B می گویند محتوای ویدئویی اجتماعی کوتاه، تصمیمات خرید را تعیین می کند
  • بارگذاری ویدیو نسبت به سال گذشته 34 درصد افزایش یافته است

بین خطوط: لینکدین روی محتوای ویدیویی شرط بندی می کند تا تعامل و درآمد تبلیغاتی را افزایش دهد.

آنچه آنها می گویند: لینکدین گزارش می دهد که برندهایی که از کمپین های Accelerate استفاده می کنند، کاهش قابل توجهی در هزینه به ازای هر اقدام داشته اند.

بعدش چیه: لینکدین قالب‌ها و اهداف جدیدی را برای کمپین‌های Accelerate در ماه‌های آینده ارائه خواهد کرد.

نتیجه نهایی: این به‌روزرسانی‌ها راه‌های بیشتری را به بازاریابان ارائه می‌دهند تا از تعامل ویدیویی رو به رشد لینکدین بهره ببرند و کمپین‌های تبلیغاتی خود را خودکار کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link