لینکدین پیش نمایش لینک ها را برای پست های ارگانیک کوچک می کند

لینکدین اندازه تصاویر پیش‌نمایش پیوند را برای پست‌های ارگانیک کاهش داده است، در حالی که تصاویر پیش‌نمایش بزرگ‌تر را برای محتوای حمایت شده حفظ می‌کند.

چرا مهم است. هدف این تغییر تشویق پست‌های بومی بیشتر در لینکدین است و می‌تواند کاربران و برندهای بیشتری را وادار کند که برای پست‌های حمایت‌شده پول بپردازند تا پیش‌نمایش لینک‌های بزرگ‌تر را حفظ کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر، تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا برای تبلیغ پست‌ها هزینه پرداخت کنند تا با پیش‌نمایش لینک‌های بزرگ‌تر دیده شوند.

رانندگی اخبار. به عنوان بخشی از این به‌روزرسانی «ساده‌سازی خوراک» که ماه‌ها پیش اعلام شد، لینکدین تصاویر پیش‌نمایش را به‌طور قابل‌توجهی برای پست‌های ارگانیک با پیوندهای شخص ثالث کوچک‌تر می‌کند.

  • پست‌های حمایت‌شده همچنان تصاویر پیش‌نمایش بزرگ‌تری را از 360 در 640 پیکسل تا 2430 در 4320 پیکسل نمایش می‌دهند.
ارگانیک به لینکدین حمایت شده
  • پیش‌نمایش‌های ارگانیک کوچک‌تر برای «کمک به اعضا در ماندن در لینکدین و تعامل با نظرات منحصر به فرد است».
حمایت شده برای ارگانیک لینکدین

چیزی که آنها می گویند. «وقتی یک پست ارگانیک تبدیل به یک تبلیغ محتوای حمایت‌شده می‌شود، تصویر کوچک پیش‌نمایش تصویر کوچک نشان داده شده در پست ارگانیک به تصویری با حداقل 360×640 پیکسل و حداکثر 2430×4320 پیکسل تبدیل می‌شود».

طرف دیگر. برخی از این اقدام به عنوان جریمه کردن متخصصانی انتقاد می کنند که زمانی برای پست اصلی ثابت ندارند و به اشتراک گذاری محتوای شخص ثالث متکی هستند.

خط پایین. برندها و افرادی که به دنبال حداکثر تعامل از طریق پیوندهای مشترک در لینکدین هستند ممکن است به طور فزاینده ای نیاز به پرداخت هزینه برای پست های حمایت شده داشته باشند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link