لینکدین ویژگی های جدیدی را برای بهبود خبرنامه ها ارائه می کند

لینکدین چندین ویژگی جدید را برای بهبود تجربه خبرنامه برای سازندگان و خوانندگان اعلام کرده است.

این به‌روزرسانی‌ها در حالی ارائه می‌شوند که لینکدین طی سال گذشته شاهد رشد تصاعدی خبرنامه‌ها بوده است.

لینکدین در اطلاعیه خود آورده است:

خوانندگان خبرنامه در سال گذشته سه برابر شده است و اکنون بیش از 1.3 میلیون خواننده روزانه دارد.

لینکدین در حال به‌روزرسانی‌های زیر است تا ساخت و توزیع خبرنامه‌ها را تا حد امکان برای افراد ما آسان کند.

تجربه انتشار روان تر

یکی از بزرگترین تغییرات، طراحی مجدد رابط انتشار برای نوشتن خبرنامه است.

نویسندگان گزارش دادند که سیستم قدیمی ضخیم و ناکارآمد بود، بنابراین لینکدین آن را بهبود بخشید.

در این اطلاعیه آمده است:

«نوشتن یک خبرنامه به زمان و تلاش نیاز دارد، و ما شنیده‌ایم که پلتفرم ویرایش مقاله کمی نامرتب بوده است، بنابراین ما تجربه ویرایش و انتشار جدید و روان‌تری را معرفی می‌کنیم. “

ویرایشگر جدید به شما امکان می دهد هنگام ساخت خبرنامه، قالب بندی، طرح بندی و تعبیه چند رسانه ای را انجام دهید.

همچنین می توانید عنوان و توضیحات SEO را برای هر نسخه خبرنامه اضافه کنید.

چند خبرنامه تحت یک حساب

لینکدین اکنون به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر پنج خبرنامه را تحت یک حساب کاربری میزبانی کنند.

این امر به کارشناسان موضوعی امکان می‌دهد تا محتوا را برای مخاطبان مختلف علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف تخصصی خود هدف قرار دهند.

پیش از این، نویسندگان به یک خبرنامه محدود می‌شدند، که ممکن بود دامنه بالقوه آنها را محدود کند.

دنبال کردن خودکار برای مشترکین

هنگامی که یک عضو در یک خبرنامه مشترک می شود، اکنون به طور خودکار پروفایل لینکدین خود را دنبال می کند.

این می تواند به سازندگان کمک کند تا پایگاه فالوور خود را از میان خوانندگان خبرنامه درگیر افزایش دهند.

تصویر بزرگتر

لینکدین در طول سال گذشته قابلیت کشف خبرنامه را از طریق ویژگی هایی مانند اشتراک با یک کلیک و نشان دادن خبرنامه در نتایج جستجو بهبود بخشیده است.

به‌روزرسانی‌ها در زمانی ارائه می‌شوند که خبرنامه‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند، و بسیاری از نویسندگان نشریات سنتی را ترک کرده‌اند تا خبرنامه‌های پشتیبانی شده توسط مشترکین خود را راه‌اندازی کنند.

پلتفرم هایی مانند Substack و Revue به طور قابل توجهی از این روند سود برده اند. به نظر می رسد لینکدین قصد دارد با ویژگی های جدید خود، بخش بزرگتری از کیک خبرنامه را به دست آورد.


تصویر ویژه: JHVEPhoto/Shutterstock