لینکدین در حال به روز رسانی الگوریتم خود و تغییر نحوه رتبه بندی محتوا در فیدهای افراد است.
علاوه بر این، کاربران کنترل بیشتری بر فیدهای خود خواهند داشت و میتوانند دستهبندی خاصی از محتوا را مسدود کنند.
همچنین میتوانید محتوای بیشتری را از رهبران فکری، کارشناسان صنعت و سازندگانی که در شبکه شما نیستند مشاهده کنید.
این بهروزرسانی برای ایجاد تجربهای شخصیتر و مرتبطتر و در عین حال ایجاد مکالمات معنادار و تعامل بین کاربران در نظر گرفته شده است.
در اینجا یک نمای کلی از همه تغییرات اعمال شده در فید لینکدین است.
کاربران کنترل بیشتری بر محتوای فید خواهند داشت
لینکدین اکنون گزینه هایی را برای کاربران فراهم می کند تا محتوایی را که به آن علاقه ای ندارند محدود کنند.
میتوانید گزینه «نمیخواهم این را ببینم» را برای پستهای جداگانه انتخاب کنید، و همچنین محتوای نویسندگان خاص را به حداقل برسانید.
لیندا لئونگ، مدیر مدیریت محصول در لینکدین، در یک پست وبلاگ می گوید
«ما در حال آزمایش راههای جدیدی برای نحوه دریافت بهروزرسانیهای وضعیت در هر گزارش فردی هستیم که ارسال میکنید. ما همیشه به دنبال بهبود هستیم، بنابراین در کنترلهای فید چیزهای بیشتری وجود دارد. در آینده، هرچه بیشتر از این استفاده کنید، ترجیحات شما را بیشتر یاد میگیریم و میتوانیم تجربه شما را متناسب کنیم.»
کاربران همچنین می توانند میزان محتوای سیاسی را که در فید آنها نشان داده می شود محدود کنند. این عملکرد در حال حاضر فقط در ایالات متحده آزمایش می شود، اما ممکن است به مناطق و زبان های بیشتری گسترش یابد.
فید اخبار و بهروزرسانیهای نامربوط کمتری را نشان میدهد
تغییرات در الگوریتم فید لینکدین به این معنی است که اکنون فعالیت هدفمندتری را از شبکه کاربر نشان می دهد.
سعی میکند پستها و اقداماتی را که ارزشمند هستند، اولویتبندی کند، نه نظرات یا اقداماتی که اعضا مفید نیستند.
فید لینکدین اکنون موارد زیر را بیشتر نشان می دهد:
- پست ها، ویدیوها و سایر محتوای مرتبط با علایق فردی کاربران
- فرصت هایی برای تعامل واقعی
- مکالمات ایمن و سازنده که از دستورالعمل های جامعه پیروی می کند
بر اساس بازخورد، لینکدین نظرسنجیها را فیلتر میکند تا فقط موارد مفید و مرتبط را نشان دهد.
محتوای با کیفیت پایین که صراحتاً درخواست تعامل دارد، تبلیغ نخواهد شد، زیرا لینکدین در تلاش است تا محتوای با کیفیت بهتر را تشویق کند.
فید لینکدین موارد زیر را کمتر نشان می دهد:
- به روز رسانی های بی ربط، به عنوان مثال، نظر یک اتصال در مورد پست شخصی که به او متصل نیستید
- پست های سیاسی (در صورت تمایل)
- هشدارها – کاربران دیگر از هر تغییر موقعیت یا به روز رسانی در شبکه خود مطلع نخواهند شد
- پست های کلیک طعمه با کیفیت پایین که برای تعامل طراحی شده اند
- نظرسنجی از افرادی که نمیشناسید
این به چه معناست برای مشاغل
لینکدین برای شش فصل متوالی شاهد رشد تعداد مشارکت خود بوده است. این بدان معناست که فرصت برای مشاغلی که از آن به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی و استخدام خود استفاده می کنند، همراه با آن رشد کرده است.
با این حال، با توجه به این تغییرات جدید، برخی از شرکت ها ممکن است مجبور به تجدید نظر در رویکرد خود شوند. آنها دیگر نمیتوانند از «هکهای رشد» برای جذب مخاطبان زیادی استفاده کنند، و در عوض سازندگان باید روی ایجاد محتوای باکیفیت تمرکز کنند که باعث ایجاد تعامل و جذب مخاطب میشود.
منبع: لینکدین
اعتبار تصویر: آبل جاستین/شاتراستاک