لینکدین فرمول مبتنی بر داده را برای موفقیت تبلیغات B2B نشان می دهد

LinkedIn از اصول خلاقانه مبتنی بر تحقیقات برای تقویت عملکرد تبلیغات B2B پرده برداری می کند، زیرا 90٪ از CMO ها به دنبال رویکردهای بازاریابی جسورانه تر هستند.

  • تبلیغات تلفن همراه عمودی 31 درصد بیشتر از فرمت های افقی در لینکدین ایجاد تعامل می کند.
  • 81 درصد از کمپین‌های تبلیغاتی B2B نمی‌توانند هم توجه را جلب کنند و هم برند را به یاد آورند.
  • محتوای طنز 65 درصد نرخ تعامل بالاتری در لینکدین ایجاد می کند.

Source link