لینکدین از مرکز شرکتها در مدیریت کمپین پردهبرداری کرد و گزارش تعامل شرکت خود را افزایش داد تا به بازاریابان B2B بینش عمیقتری در مورد نحوه تعامل شرکتها با برندشان بدهد.
ویژگی های کلیدی:
- طرح: قبل از راهاندازی کمپینها، بر اساس بینش تعامل ایجاد کنید.
- فعال کردن: خریداران را بر اساس سطح تعامل برای بازاریابی دقیق هدف قرار دهید.
- اندازه گیری: نظارت بر تأثیر تبلیغات و تعامل پس از کمپین.
چگونه کار می کند. Companies Hub به بازاریابان این امکان را می دهد که معیارهایی مانند سطوح تعامل، تعاملات ارگانیک و پولی، داده های شرکت و عملکرد کمپین را مرتب کنند، فیلتر و بررسی کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. Companies Hub به بازاریابان B2B بینش عملی برای تنظیم دقیق کمپین های LinkedIn خود ارائه می دهد. با شناسایی سطوح تعامل، بازاریابان میتوانند تلاشهای خود را بهتر برنامهریزی، هدفگذاری و اندازهگیری کنند و اطمینان حاصل کنند که در زمان مناسب به خریداران مناسب میرسند.
در دسترس بودن. Companies Hub اکنون به صورت جهانی در Campaign Manager فعال است.
بعدش چی. برای جزئیات بیشتر در مورد استفاده از شرکت هاب، مرکز راهنمایی لینکدین را کاوش کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو