لینکدین تقویت پست را برای Lead Generation عرضه می کند

لینکدین ویژگی جدیدی را راه‌اندازی کرد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد پست‌ها را به‌طور خاص برای تولید سرنخ تقویت کنند و برندها را قادر می‌سازد محتوای ارگانیک را به تبلیغات هدفمند تبدیل کنند که با استفاده از داده‌های شخص اول لینکدین، سرنخ‌های با کیفیت بالا را جذب کند.

هدف این به‌روزرسانی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا دامنه خود را فراتر از فالوورهای موجود گسترش دهند و تعامل هدفمند را افزایش دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. لینکدین هر ماه بیش از 2 میلیارد عضو را با صفحات شرکت گزارش می دهد. با افزایش پست برای Lead Generation، می‌توانید از این تعاملات برای رشد مخاطبان خود و ایجاد سرنخ مؤثرتر استفاده کنید، و روشی کارآمد برای افزایش دید و تعامل با مشتریان بالقوه ایجاد کنید.

چگونه کار می کند. راه‌اندازی یک تقویت متمرکز بر سرنخ در لینکدین ساده است و مستقیماً از صفحه لینکدین یک برند قابل دسترسی است. در اینجا یک راهنمای راه اندازی سریع آمده است:

  • پستی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید.
  • بودجه، گزینه های هدف، هدف کمپین و تاریخ پایان کمپین خود را انتخاب کنید.
  • الگوی فرم سرنخ خود را برای گرفتن اطلاعات مشتری بالقوه تکمیل کنید.
  • کمپین خود را راه اندازی کنید.

بعدش چی ویژگی تقویت نسل پیشرو لینکدین اکنون به صورت جهانی در دسترس است و به همه زبان ها در موبایل و دسکتاپ قابل دسترسی است.

کجا بیشتر بدانیم: مرکز راهنمایی لینکدین راهنمای دقیقی را برای گذراندن فرآیند افزایش پست‌ها برای تولید سرنخ مستقیماً از صفحات لینکدین در کسب‌وکارها ارائه می‌دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link