لینکدین تبلیغات ویدئویی، ابزارهای هوش مصنوعی را برای کمک به بازاریابان B2B گسترش می دهد

لینکدین در حال ارائه ویژگی‌های جدیدی است تا به بازاریابان B2B کمک کند تا برندهای خود را بسازند و با جامعه ۱ میلیارد حرفه‌ای خود تعامل کنند.

برنامه سیم. اولین ابتکار اضافه کردن تبلیغات ویدیویی درون جریانی در کنار محتوای ناشر است. یکی از سخنگویان لینکدین به Search Engine Land گفت:

  • «برنامه Wire به همه زبان‌ها در تلفن همراه و دسک‌تاپ برای تبلیغ‌کنندگان جهانی در دسترس است که بخشی از آزمایشی است که با گروه منتخب ناشران ما درباره حمایت‌های مالی محتوا مذاکره می‌کند، مانند Barron's، Bloomberg، Business Insider، Forbes، LinkedIn News، MarketWatch، NBCUniversal، رویترز، وال استریت ژورنال و یاهو فاینانس. توجه: در راه اندازی در 5 ژوئن، برنامه Wire هدف گذاری اعضای اتحادیه اروپا را ارائه نخواهد کرد.

در اینجا یک GIF LinkedIn به اشتراک گذاشته شده است که یک نمونه را نشان می دهد:

برنامه سیم GIF LinkedIn 5 ژوئن 2024برنامه سیم GIF LinkedIn 5 ژوئن 2024

قابلیت‌های هوش مصنوعی در Accelerate گسترش یافته است. این سخنگوی به ما گفت که لینکدین “کمپین های Accelerate را در سطح جهانی برای اهداف تولید سرنخ و بازدید از وب سایت در دسترس قرار می دهد، زیرا ما Accelerate را برای پشتیبانی از اهداف کمپین اضافی در آینده گسترش می دهیم.” در اینجا موارد جدید با Accelerate آمده است:

  • ادغام Microsoft Designer برای سفارشی سازی خلاقانه
  • هدف گذاری پیشرفته با لیست های محرومیت
  • دستیار بازاریابی هوش مصنوعی برای راهنمایی کمپین

نتایج اولیه:

  • تبلیغ‌کنندگانی که از Accelerate استفاده می‌کنند، کمپین‌هایی را 15 درصد کارآمدتر ایجاد می‌کنند
  • آنها همچنین شاهد کاهش 52 درصدی هزینه هر اقدام در مقایسه با کمپین های کلاسیک هستند
  • بارگذاری ویدیو در لینکدین نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ کنندگان B2B از لحاظ تاریخی احساس می کردند که نادیده گرفته شده اند. این یک به‌روزرسانی خوشایند خواهد بود، که به نظر نمی‌رسد دیگر غول‌های فناوری تمایلی به آن ندارند، و به تبلیغ‌کنندگان نشان می‌دهد که می‌توان از هوش مصنوعی نیز برای کمک به بهبود نتایجشان استفاده کرد.

بعدش چی لینکدین قصد دارد در ماه‌های آینده Accelerate، از جمله نسخه پیش‌نویس‌شده با هوش مصنوعی را به زبان انگلیسی، در دسترس همه مشتریان در سراسر جهان قرار دهد.

چیزی که آنها می گویند. شان جانستون، معاون تبلیغات در حلقه بسته، به افزایش 3 برابری نرخ تکمیل فرم سرنخ و 66 درصد هزینه ارزان‌تر برای هر سرنخ اشاره کرد:

  • «کمپین‌های تسریع به مراتب از عملکرد تبدیل سرنخ که حتی از بهترین مخاطبان دستی خود دیدیم، پیشی گرفت.»

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link