لینکدین ابزارهای جدید خبرنامه را عرضه می کند

لینکدین چندین ویژگی جدید را برای افرادی که خبرنامه را در پلتفرم خود منتشر می کنند راه اندازی می کند.

سایت شبکه حرفه‌ای می‌خواهد افزایش مخاطبان خبرنامه و جذب خوانندگان را برای سازندگان آسان‌تر کند.

افراد بیشتری در لینکدین خبرنامه منتشر می کنند

این شرکت می گوید تعداد اعضای لینکدین که مقالات خبرنامه را منتشر می کنند، افزایش یافته است 59% در طول سال گذشته

مشارکت در این خبرنامه‌های میزبانی سازندگان نیز افزایش یافته است 47%.

با این علاقه رو به رشد، لینکدین ابزارهای خبرنامه خود را به روز می کند.

روشی جدید برای مشاهده و نظر دادن

یکی از تغییرات اصلی یک تجربه خواندن به روز است که نظرات را در کنار مقالات خبرنامه نمایش می دهد.

این به خوانندگان این امکان را می دهد که در حین مصرف محتوا، راحت تر بحث ها را مشاهده کرده و در آن شرکت کنند.

نمونه ای از رابط کاربری جدید را در زیر ببینید.

لینکدین ابزارهای جدید خبرنامه را عرضه می کندتصویر از: linkedin.com، ژوئن 2024.

تصاویر جلد خود را طراحی کنید

اکنون می توانید از ابزار طراح مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت برای ایجاد تصاویر جلد سفارشی برای خبرنامه های آنها استفاده کنید.

ادغام قالب ها، گزینه های اندازه و پیشنهادهایی را برای کمک به طراحی جلدهای جذاب بصری ارائه می دهد.

اعلان های مشترک بیشتر

لینکدین در حال بهبود اعلان های ارسال شده به مشترکان خبرنامه است تا خوانندگان بیشتری را افزایش دهد.

هنگامی که یک شماره جدید منتشر می شود، مشترکین هشدارهای ایمیل و پیام های درون برنامه را دریافت می کنند. لینکدین همچنین از دنبال کنندگان شما می خواهد که مشترک شوند.

سایر پروفایل ها را در مقالات ذکر کنید

اکنون می توانید پیوندهایی به پروفایل ها و صفحات دیگر LinkedIn را مستقیماً در مقالات خبرنامه آنها جاسازی کنید.

این به خوانندگان این امکان را می دهد که روی آن کلیک کنند و درباره افراد یا شرکت های ذکر شده بیشتر بیاموزند.

در مثال زیر، می توانید ببینید که این کار به سادگی افزودن یک پیوند است.

تصویر از: linkedin.com، ژوئن 2024.

پیش نمایش لینک ها قبل از انتشار

در نهایت، لینکدین به شما اجازه می دهد تا به یک پیوند مرحله بندی دسترسی داشته باشید که قبل از انتشار، URL خبرنامه را پیش نمایش می کند.

این می تواند به شما کمک کند تا محتوای آنها را به طور مؤثرتری به اشتراک بگذارید.

چرا SEJ اهمیت می دهد

از آنجایی که لینکدین همچنان به یک پلت فرم انتشار برای سازندگان و رهبران فکری تمایل دارد، به روز رسانی هایی که تجربه خبرنامه را بهبود می بخشد برای بازاریابان دیجیتال و متخصصان صنعت که به دنبال ایجاد مخاطب هستند قابل توجه است.

ابزارهای جدید بخشی از تلاش گسترده‌تر لینکدین برای محاکمه سازندگانی است که محتوای اصلی را در پلتفرم خود منتشر می‌کنند، در میان افزایش تقاضا برای خبرنامه‌ها و اشتراک‌گذاری دانش.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

اگر خبرنامه‌ای را در لینکدین منتشر می‌کنید، این ابزارهای جدید می‌توانند به شما در طراحی محتوای جذاب‌تر بصری، رشد پایگاه مشترک، تعامل با مخاطبان خود از طریق نظرات و پیش‌نمایش محتوای خود قبل از پخش زنده کمک کنند.


تصویر ویژه: Tada Images/Shutterstock

Source link