لنز گوگل برای خرید در فروشگاه و محلی

Google در حال ارائه ویژگی های جدید خرید در فروشگاه و محلی است که توسط Google Lens پشتیبانی می شود. این می تواند به کسانی که در حال حاضر در یک فروشگاه هستند کمک کند تا برای قیمت ها یا گزینه های بهتر، جزئیات بیشتر در مورد محصول یا اگر فروشگاه های دیگر آن را در انبار دارند، به یک محصول خاص نگاه کنند.

چگونه کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Google را بردارید، روی جستجو کلیک کنید و از محصولی که در حال مشاهده آن هستید عکس بگیرید. سپس Google نتایج جستجوی پولی و رایگان را از فروشگاه‌های آنلاین و اطراف، به همراه اطلاعات قیمت و محصول و بررسی‌ها به شما نشان می‌دهد.

Google اطلاعات محصول، محصولات مشابه موجود در انبار را به شما نشان می‌دهد که آیا قیمت یک فروشگاه با سایر فروشگاه‌های آنلاین و نزدیک رقابتی است یا خیر.

به نظر می رسد. در اینجا تصاویری از جریان جستجوگر وجود دارد:

لنز گوگل برای خرید در فروشگاه و محلی

جزئیات بیشتر گوگل گفت که از طریق “پیشرفت های عمده” که گوگل در فناوری تشخیص تصویر هوش مصنوعی خود انجام داده است، امکان پذیر است. گوگل نوشت: «بیش از 45 میلیارد فهرست محصول Google Shopping Graph، داده‌های موجودی موجودی در انبار از طیف وسیعی از خرده‌فروشان و مدل‌های Gemini ما برای شما راهی کاملاً جدید برای خرید در فروشگاه ارائه می‌کند. گوگل اضافه کرد: «هفتاد و دو درصد آمریکایی‌ها می‌گویند هنگام خرید در فروشگاه از گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنند و بیش از نیمی از آنها می‌گویند که دست خالی فروشگاه را ترک کرده‌اند، زیرا به اندازه کافی برای خرید اطمینان نداشتند.»

در دسترس بودن این ویژگی برای کسانی که از برنامه Google در ایالات متحده استفاده می‌کنند در حالی که سرویس‌های مکانشان روشن است و برای برنامه Google در دسترس است، در دسترس است.

چرا ما اهمیت می دهیم. این گزینه ممکن است به جستجوگران راه های جدیدی برای یافتن فروشگاه های محلی یا فروشگاه آنلاین شما بدهد. بنابراین مطمئن شوید که محصولات شما در Google Merchant Center هستند، اگر قبلا نبوده اند، احتمالا ایده خوبی است.

تعطیلات نزدیک است و به زودی مردم شروع به خرید برای فصل خواهند کرد.

Source link