لایه‌های نادیده: چرا مصاحبه‌های کاربر دارایی غیرقابل جایگزینی هستند؟

در دنیای استارت‌آپ‌ها و فناوری، ما دائماً در یک مسابقه با منسوخ شدن هستیم. ما دائماً در صدد ایجاد محصول بعدی متحول کننده بازی، Uber یا Airbnb بعدی هستیم. من نمی توانم تعداد دفعاتی که این را از موسسان استارت آپ شنیده ام بشمارم.

با این حال، شگفت‌آور است که چگونه بسیاری از شرکت‌ها، پر از استعداد مهندسی و سرشار از سرمایه‌های مخاطره‌آمیز، در سرمایه‌گذاری محصولات خود به‌شدت شکست می‌خورند. اغلب، این فجایع را می توان به سوء تفاهم از خود کاربران ردیابی کرد، و این بینش در هیچ کجا قوی تر از هنر مصاحبه با کاربران نیست.

توانایی تسلط بر این مهارت فقط یک خط در رزومه نیست – این رشته نامرئی است که دنیای کاربر را به پارچه محصول می دوزد. اینجا دقیقاً جایی است که کار روی ارزش محصول و مهارت شروع می شود مهندسی ارزش ضروری می شود.

مهندسی ارزش – حوزه علایق علمی من به عنوان یک اقتصاددان و همچنین موضوعی برای تحقیق در سال های آینده است.

هنر ناگفته مصاحبه با کاربران

نظرسنجی ها و تجزیه و تحلیل ها ممکن است درک گذرا از رفتار کاربر ارائه دهند، اما فاقد عمق و تفاوت های ظریف ناشی از تعاملات یک به یک هستند. داده ها را به عنوان نمای چشم پرنده ای از یک جنگل وسیع در نظر بگیرید. این وسعت را به شما نشان می دهد، اما نه انواع درختان، تغییرات در …

Source link