نویسنده:
(1) Angelica Sofia Valeriani ، اخلاق فناوری اطلاعات ، Politecnico di Milano ، میلان ، ایتالیا.
جدول پیوندها
1 معرفی
2 امپراتوری جدید سرمایه داری نظارت
3 تبلیغات هدف
4 فناوری و سیاست نظامی
5 تمرکز روی چارچوب های اخلاقی
5.1 چارچوب سودمند
5.2 چارچوب دونتیولوژی
5.3 مقایسه مستقیم بین فایده گرایی و دونفولوژی
6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
6 نتیجه گیری
این تجزیه و تحلیل نتیجه گیری های مهمی را به همراه داشته است. در هر دو چارچوب ، ما با توجه به چارچوب اخلاقی خاص ، دیدیم که جنبه آگاهی چقدر مهم است ، حتی اگر به مسائل مختلف بپردازد. نکته مهم دیگری که با توجه به سناریوی اول مطرح شد ، این است که ظاهراً آسیب دیده و “بی گناه” ، به معنای بی ضرر ، عمل ، مانند یکی از تبلیغات هدفمند ، می تواند به همان اندازه آزار دهنده باشد و اصلاً نیست کمتر از اشکال کنترل مشهودتر. این می تواند به عنوان یک شکل دلپذیر از نفوذ در چارچوب سودمند ، شاید ، یا به عنوان بحث برانگیز در چارچوب کانتی ، دیده شود ، اما در هر دو مورد باید کنترل شود ، عادی شود ، مورد سوء استفاده قرار نگیرد.
این بسیار مهم است که تحقیقات امروز در جهت ناشناس سازی داده ها به منظور اجازه دادن به تحلیلگران تجارت به …