قانون Early Birds: 5 حرکت تجارت الکترونیک برای آمادگی جمعه سیاه
برای برنامه ریزی برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تا ماه نوامبر منتظر هستید؟ این مثل این است که بدون هیچ تمرینی در مقابل یک قهرمان سنگین وزن وارد رینگ شوید. در عرصه فوق رقابتی تجارت الکترونیک، برنامه ریزان اولیه سهم شیر از سود را به دست می آورند. در اینجا نحوه تسلط بر بزرگترین روزهای خرید امسال، با بینش آژانس برنده جایزه، آمده است.
1. بازاریابی ایمیلی: سس مخفی شما
کمپین های ایمیلی خود را اکنون شروع کنید زیرا این غذای لذیذی است که نمی توانید آن را به هم بزنید. مخاطبان خود را مانند یک حرفه ای تقسیم کنید – مشتریان VIP، افرادی که سبد خرید را ترک می کنند، افرادی که فقط در حال مرور هستند – و آن ایمیل ها را طوری تنظیم کنید که مستقیماً با آنها صحبت کنید. به یاد داشته باشید، شخصی سازی باعث می شود افراد احساس خاص بودن کنند و افراد خاص کیف پول خود را باز می کنند. از دادههای سال گذشته استفاده کنید تا رویکرد خود را تنظیم کنید، با تمرکز بر آنچه که بهترین کار را انجام میدهد، و فراموش نکنید که برخی از معاملات انحصاری یا دسترسی زودهنگام را برای ایجاد احساس ویژه در مشترکین خود بپاشید.
آمار برای جویدن: با توجه به کمپین مانیتور، کمپین های ایمیل بخش بندی شده می توانند 760 درصد افزایش درآمد داشته باشند. بنابراین، آن ایمیل ها را خرد، مخلوط و مزه دار کنید!
2. هزینه تبلیغات: بزرگ بروید، سپس به خانه بروید
برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، اگر نیستید…