بخش حقوقی، معروف سنتی و اغلب به عنوان عقب مانده در فناوری تلقی می شود، اکنون کاملاً قاطعانه در حال جهش سایر بخش های عمودی به عرصه LLM و GenAI است. با موارد استفاده فراوان، با توجه به تناقض طبیعی حجم کاری وکیل در جهت هوش مصنوعی، شرکت های حقوقی به طور جامع هوش مصنوعی را در پیشنهادات و عملیات خود ادغام می کنند. با این حال، مشخص شده است که این فقط یک مورد پلاگین و بازی نیست، و سوال واقعی بیشتر بر این است که چگونه شرکت ها معتقدند که هر دو می توانند و باید در آینده نزدیک با هوش مصنوعی تعامل داشته باشند. این بدان معناست که، به طور خلاصه، این سوال در مقابل هر تیم رهبری باقی می ماند: برای شرکت ما، ترکیب بهینه تخصص انسانی و هوش مصنوعی که ما به رقابت در 5 سال آینده نیاز داریم چیست؟
ضرب المثل قدیمی همچنان ادامه دارد که شرکت ها باید بین تخصص انسانی و نوآوری های تکنولوژیک تعادل برقرار کنند. به هر شکلی، از زمان انقلاب صنعتی چنین بوده است. با این حال، ظهور GenAI خطرات را افزایش داده است. شرکت های حقوقی اکنون باید تصمیم بگیرند که سطوح پذیرش هوش مصنوعی آنها چگونه بر موقعیت رقابتی، شهرت و در نهایت مشتریانشان تأثیر می گذارد. با در نظر گرفتن دقیق گزینه ها و پیامدها، شرکت ها می توانند تصمیمات آگاهانه ای در مورد ادغام هوش مصنوعی بگیرند که منجر به افزایش تجارب مشتری می شود.
من دارم…