فیس بوک 4 روند برتر برای مشاهده بازاریابان ایالات متحده را لیست می کند

فیس بوک گزارش سه ماهه خود را در مورد “موضوعاتی برای تماشا” منتشر کرد که موضوعات فزاینده مکالمه در فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده را برجسته می کند.

این گزارش روش های استقبال مردم از زندگی پسا همه گیری را همزمان با شروع دوباره باز شدن مشاغل و مرزها نشان می دهد.

دانستن آنچه در ذهن کاربران است می تواند با مشارکت در بحث هایی که اکنون بیشترین اهمیت را دارند ، به بازاریابان کمک کند تا با مخاطبان خود در ارتباط باشند.

بیایید نگاهی به چهار موضوع برتر برای تماشای در فیس بوک و اینستاگرام بیندازیم.

عکاسی سفر

بحث در مورد عکاسی سفر با سرعت در حال رشد است 2.65 برابر سال به سال و 1.18x ماه به ماه

این رشد توسط کاربران دوباره سفر می کند و عکس های خود را به اشتراک می گذارند ، و دیگران با استفاده از عکس ها منبع الهام برای سفر بعدی خود هستند.

وی افزود: “با توجه به محدودیت های مسافرت همه گیر و قفل مسافرتی در سراسر کشور و جهان ، مردم اکنون قدردانی عمیق تری از توانایی سفر دارند. و هنگامی که مردم شروع به ماجراجویی بعدی خود می کنند ، به دنبال گرفتن لحظه های بزرگ – و کوچک – و به اشتراک گذاشتن این عکس ها در کانال های اجتماعی هستند.

فیس بوک 4 روند برتر برای مشاهده بازاریابان ایالات متحده را لیست می کند

پوشاک و لباس خیابانی

بحث در مورد لباس های خیابانی با سرعت در حال رشد است 2.57 برابر سال به سال و 1.22 برابر ماه به ماه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

رشد مکالمات پیرامون لباس های خیابانی ناشی از اولویت مردم برای لباس های راحت و در عین حال شیک است که روندی است که در طی همه گیر شدن همه گیر شد.

افراد سرگرمی ها ، عادت ها و مدهایی را که در طی همه گیری انتخاب کرده اند نگه می دارند. فیس بوک می گوید افزایش علاقه به لباس های خیابانی احتمالاً در اطراف وجود خواهد داشت.

“لباس خیابانی یک سبک مد گاه به گاه است که الهام گرفته از فرهنگ هیپ هاپ و فرهنگ اسکیت باز است. این لباس اغلب از لباس های راحتی مانند سه تایی گرافیکی ، کاپشن و کفش ورزشی تشکیل شده است. این سبک برای اولین بار در دهه 1990 به جریان اصلی جریان پیدا کرد و امروزه به لطف همکاری بین خانه های لوکس مد و مارک های لباس خیابانی ، بیش از هر زمان دیگری محبوبیت یافته است. “

فیس بوک 4 روند برتر برای مشاهده بازاریابان ایالات متحده را لیست می کند

استراحتگاههای همه جانبه

بحث و گفتگو در مورد استراحتگاه های فراگیر با سرعت در حال رشد است 1.73x سال به سال و 1.24x ماه به ماه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

رشد مکالمه در اطراف استراحتگاه ها توسط افرادی انجام می شود که اولین تعطیلات خود را پس از واکسن جشن می گیرند ، همچنین به عنوان “واکساسیون” شناخته می شود.

گزارش های فراگیر به عنوان گزینه ای ایمن در نظر گرفته می شود زیرا مسافران هر آنچه را که لازم دارند در یک مکان دارند.

“به طور خاص ، از فوریه 2021 ، ما شاهد افزایش مداوم مکالمات در اطراف استراحتگاه های فراگیر به عنوان یک سیگنال هستیم که نشان دهنده تمایل مردم برای سفر دوباره است. اقامتگاه های فراگیر که به دلیل راحتی ، سادگی و ارزش خود شناخته شده اند ، به گزینه ای محبوب برای مسافرانی که می خواهند بدون دردسر برای تعطیلات بروند ، تبدیل شده اند. “

فیس بوک 4 روند برتر برای مشاهده بازاریابان ایالات متحده را لیست می کند

حرکت مثبت بدن

بحث در مورد مثبت بودن بدن با سرعت زیادی در حال رشد است 2.29x سال به سال و 1.12 برابر ماه به ماه

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فیس بوک می گوید ، رشد مکالمات پیرامون مثبت بودن بدن توسط افرادی انجام می شود که از افزایش وزن همه گیر خود آگاه می شوند.

از دسامبر سال 2020 ، تعداد مکالمات و گروه های ایجاد شده پیرامون مثبت بودن بدن در شبکه های اجتماعی افزایش یافته است. این یک جنبش شده است به این معنا که به مردم کمک می کند تا در زمان عدم اطمینان احساس استقبال و پذیرش کنند.

“این جنبش برای توانمند سازی افراد در آغوش گرفتن از بدن طبیعی خود و ارتقا the پذیرش دیگران بدون در نظر گرفتن نژاد ، جنسیت ، جنسیت و معلولیت ، تکامل یافته است. همانطور که قفل قفل ها به تدریج برداشته می شود ، برخی از افراد متوجه افزایش وزن همه گیر خود می شوند ، در حالی که دیگران وقت خود را پیدا کرده اند تا دوباره با خود ارتباط برقرار کنند و از بدن خود قدردانی کنند.

فیس بوک 4 روند برتر برای مشاهده بازاریابان ایالات متحده را لیست می کند

منبع: Facebook For Business

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید