فیس بوک تماس های صوتی و تصویری را برای مشاغل راه اندازی می کند

فیس بوک در حال انتشار مجموعه ای از به روز رسانی ها برای مشاغل کوچک است ، از جمله تماس های صوتی و تصویری در مسنجر ، اتاق های صوتی زنده و موارد دیگر.

این به روزرسانی ها دقیقاً برای فصل خرید تعطیلات در حال آمدن است ، که طبق گزارشات 20 درصد درآمد سالانه برای مشاغل کوچک را شامل می شود.

مشاغل در این فصل راههای بیشتری برای برقراری ارتباط با مشتریان ، توانایی رزرو قرارهای بیشتر به طور مستقیم در فیس بوک و روشهای ساده تری برای ایجاد تبلیغات خواهند داشت.

در اینجا مروری بر همه چیز فیس بوک در این هفته اعلام شده است.

ویژگی های جدید فیس بوک برای مشاغل

تماس صوتی و تصویری

فیس بوک شروع به آزمایش تماس های صوتی و تصویری با مشاغل کوچک و متوسط ​​با استفاده از Business Inbox در مسنجر کرده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

با این کار می توانید ارتباطات تلفنی ، تصویری و متنی را در یک برنامه به هم متصل کنید.

کسب و کارها می توانند بدون خروج از مسنجر به طور یکپارچه ارتباط برقرار کرده و معاملات را با مشتریان تسهیل کنند.

این قابلیت های پیشرفته می تواند به مشاغل کمک کند تا معاملات بیشتری را ببندند و به مشتریان این امکان را می دهند تا موارد سختی را در آنجا پیدا کنند.

اتاقهای صوتی زنده

فیس بوک در حال گسترش توانایی ایجاد اتاق های صوتی زنده برای انتخاب مشاغل کوچک است.

اتاقهای صوتی زنده اوایل امسال معرفی شد و به عنوان پاسخ فیس بوک به Clubhouse در نظر گرفته می شود.

مشاغل کوچک می توانند مکالمات زنده در موضوعات مربوط به مشتریان خود را میزبانی کنند و افراد می توانند آنها را در سراسر فیس بوک کشف کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

میزبان می تواند دوستان ، پیروان ، سازندگان یا هر شنونده ای را در اتاق دعوت کند تا سخنران باشد. سخنرانان می توانند از قبل یا در حین مکالمه دعوت شوند.

ابزارهای تجاری فیس بوکتصویر صفحه از facebook.com/business/news ، اکتبر 2021.

رزرو نوبت

رزرو نوبت در فیس بوک در حال حاضر در سراسر جهان در حال گسترش است. فیس بوک به تدریج این ویژگی را در اختیار همه مشاغل کوچک در سطح جهان قرار می دهد.

صاحبان مشاغل کوچک می توانند با استفاده از صفحه فیس بوک خود قرارهای ملاقات را از مشتریان جدید و موجود دریافت و مدیریت کنند.

امکان رزرو نوبت بدون هیچ هزینه اضافی برای مشاغل ارائه می شود.

ابزارهای تجاری فیس بوکتصویر صفحه از facebook.com/business/news ، اکتبر 2021.

تغییرات در تبلیغات شخصی

فیس بوک در حال آزمایش روش های جدیدی است تا به مردم بگوید وقتی از تبلیغات شخصی استفاده می کنند از مشاغل کوچک حمایت می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

به عنوان مثال ، کاربران ممکن است وقتی روی تبلیغات مشاغل کوچک کلیک می کنند پیام هایی را در فیدهای خود مشاهده کنند.

این پیام به کاربر تقویت می کند که مشارکت آنها به رشد و یافتن مشاغل کوچک توسط مشتریان بیشتر کمک می کند.

ابزارهای تجاری فیس بوکتصویر صفحه از facebook.com/business/news ، اکتبر 2021.

به روز رسانی در Facebook Business Suite

Facebook Business Suite در حال دستیابی به ابزارهای جدیدی است که برای کمک به مشاغل کوچک در صرفه جویی در وقت و تمرکز بر انجام سفارشات تعطیلات طراحی شده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

به روزرسانی Business Suite روند ایجاد آگهی را ساده می کند و بینش جدیدی را در اختیار صاحبان مشاغل قرار می دهد.

لیست کامل تغییرات شامل موارد زیر است:

  • امکان ایجاد تبلیغات فقط در اینستاگرام بر روی دسکتاپ.
  • بینش های جدید برای کمک به اندازه گیری عملکرد تبلیغات.
  • توصیه هایی در مورد هدف گذاری مخاطبان
  • توصیه هایی برای بهینه سازی کمپین
  • دسترسی آسان به بهترین شیوه های رسمی.

به روز رسانی ایجاد آگهی

ایجاد تبلیغات از صفحه کسب و کار فیس بوک شما در حال ساده شدن است.

فیس بوک روند ایجاد تبلیغات را در Ads Manager هماهنگ می کند تا اهداف کمپین را با اهداف بازاریابی سنتی مانند آگاهی ، ترافیک سایت ، تبلیغات یا فروش مطابقت دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

11 هدفی که قبلاً از مشاغل خواسته شده بود انتخاب کنند ، در سه مورد تجمیع می شوند:

تبلیغات خودکار
یک تبلیغ بساز
افزایش محتوای موجود

منبع: فیس بوک برای کسب و کار


تصویر ویژه: تصویر صفحه از facebook.com/business/news