فیس بوک اتاق ها و پادکست های صوتی زنده را معرفی می کند

فیس بوک با ورود مستقیم رویداد صوتی به نام Live Audio و همچنین پادکست هایی که در حال پخش است ، دو ورود به فضای صوتی اجتماعی را اعلام کرد. در حال حاضر هر دو سرویس در حال حاضر محدود به ایالات متحده است.

اتاق های صوتی زنده

اتاق های صوتی زنده راهی برای میزبانی یک رویداد صوتی در فیس بوک است ، مانند یک نمایش رادیویی زنده با مخاطبان.

احساس اتاق صوتی زنده مانند یک رویداد زنده است که در آن حضار با عناصر تعاملی مانند بالا بردن دست و توانایی دعوت شدن برای سخنرانی یا پرسیدن سوال در رویداد زنده در آن شرکت می کنند.

در حالی که مخاطبان می توانند از طریق دستگاه های Android یا iOS در رویداد شرکت کنند ، سازندگان رویدادهای زنده می توانند اتاق های صوتی زنده ایجاد کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چهره های عمومی و گروه های فیس بوک می توانند میزبان اتاق های صوتی باشند

در این زمان فیس بوک در حال راه اندازی اتاق های صوتی زنده برای شخصیت های عمومی است که از آنها دعوت شده است برای شرکت و “انتخاب” گروه های فیس بوک.

میزبان می تواند افراد را به اتاق های صوتی زنده دعوت کند و حداکثر پنجاه بلندگو پخش کند. هیچ محدودیتی در اندازه مخاطبان گوش دادن وجود ندارد.

عکس صفحه ای از یک صفحه اتاق صوتی زنده

صفحه اتاق صوتی زنده

فیس بوک اتاق های صوتی زنده

برای گروه فیس بوک اتاق های صوتی زنده تفاوت های خصوصی وجود دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اتاق های صوتی زنده برای گروه های خصوصی فیس بوک محدود به اعضای آن گروه است.

اتاق های صوتی زنده فیس بوک عمومی برای همه اعم از اعضای گروه و غیر عضو آزاد است.

سرپرستان می توانند توانایی ایجاد اتاق های صوتی زنده را به گردانندگان و اعضای گروه خود اختصاص دهند.

نمونه هایی از چهره های عمومی

فیس بوک به برخی از چهره های عمومی که برای ایجاد اتاق های صوتی زنده دعوت شده اند ، نگاهی پنهانی می اندازد.

اینها نمونه هایی از شخصیت های عمومی است که اتاق های صوتی زنده را در اختیار دارند:

  • TOKiMONSTA
  • مهاجم راسل ویلسون
  • فعال روزا کلمنته
  • شخصیت اینترنتی اومارلوف
  • بنیانگذار Rise ، آماندا نگوین
  • دود
  • کهلانی
  • رجی واتس
  • لیزا مورالس دوک
  • دکتر جس
  • بابی برک
  • تینا نولز-لاوسون
  • جو ناگهان
  • DeRay Mckesson

فرصت جمع آوری کمک مالی

از اتاق های صوتی زنده می توان برای جمع آوری کمک مالی استفاده کرد. این ویژگی می تواند اتاق های صوتی زنده را به روشی برای برگزاری رویدادی برای ایجاد پشتیبانی از سازمان های خاص تبدیل کند.

طبق اعلامیه:

“میزبانان اتاق صوتی زنده همچنین می توانند یک سازمان غیرانتفاعی یا جمع آوری کمک مالی را برای پشتیبانی در هنگام مکالمه خود انتخاب کنند و شنوندگان و سخنرانان می توانند مستقیماً کمک مالی کنند.”

رویدادهای صوتی تعاملی

اتاق های صوتی زنده تعاملی خواهند بود ، که باید به تجربه حضور در یک رویداد زنده برخلاف شنونده منفعل کمک کند.

اعضا می توانند “دست خود را بالا ببرند” و مجاز به شرکت در اتاق صوتی زنده و همچنین استفاده “واکنش” در زمان واقعی هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

روش دیگر برای تعامل با مخاطب توانایی مخاطب در خرید “ستاره” است که به ازای هر ستاره به سازندگان یک سنت می دهد.

کسانی که پیشنهاد دهنده ستاره هستند می توانند با ارتقا to به “ردیف اول” پاداش پاداش خود را بگیرند.

فیس بوک اینگونه توضیح می دهد:

“شنوندگان همچنین می توانند با ارسال ستاره هایی که این شنوندگان را به” ردیف اول “می رساند ، پشتیبانی کنند و از میزبان چهره عمومی اتاق صوتی زنده قدردانی کنند.

“ردیف اول” یک بخش ویژه است که افرادی را که ستاره ارسال کرده اند برجسته می کند ، بنابراین میزبان ها می توانند هواداران را تشخیص دهند (و حتی ممکن است در طول مکالمه به آنها فریاد بزنند!). “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پادکست ها به فیس بوک بیایند

فیس بوک همچنین پادکست هایی را برای فیس بوک رونمایی کرد که اکنون گروه کوچکی از پادکست ها راه اندازی می شوند و پادکست های بیشتری قول می دهند که طی هفته های آینده به آنجا برسند.

پادکست ها را می توان در صفحات فیس بوک پادکست ها و در خبرخوان فیس بوک یافت.

در این اطلاعیه آمده است:

“برای شروع ، اسکیت اولیه پادکست ها شامل جو بیدن از پادکست جو ناگهانی خواهد بود. “جس خنده دار” با احتیاط بی پروا از شبکه Black Podcast Network و iHeartRadio. کلتی نایت ، بکا توبین و جک وانک از بانوی بانگ ؛ و Nicaila Matthews Okome از Side Hustle Pro. “

فیس بوک صوتی اجتماعی

فیس بوک همچنان به چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی تبدیل می شود که در آن مردم داستان ها را به اشتراک می گذارند و در مورد موضوعات مورد علاقه خود بحث می کنند. این مکان به طور فزاینده جایی است که مردم می توانند بخشی از مخاطبان شوند و در زمان واقعی تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و همچنین راهی است که سازندگان و شخصیت های عمومی می توانند به مخاطبان جدیدی دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

اعلامیه رسمی فیس بوک
اتاق های صوتی و پادکست های زنده در فیس بوک

رسمی رسمی ستاره های فیس بوک
درباره Facebook Stars