فهرست رو به رشد مشارکت OpenAI

OpenAI تا به امروز 30 معامله مهم با برندهای فناوری و رسانه اعلام کرده است، از جمله سه معامله در هفته گذشته با Vox Media، آتلانتیک و انجمن جهانی روزنامه ها و ناشران اخبار.

اکنون یک راه آسان برای پیگیری همه آنها وجود دارد: فهرست مشارکت های OpenAI از Originality.AI.

چرا ما اهمیت می دهیم. این مشارکت ها بدون شک منجر به قابلیت کشف بیشتر در محصولات OpenAI خواهد شد – فکر کنید: محتوای ویژه و نقل قول ها (پیوندها) در ChatGPT. همانطور که از قرارداد Google-Reddit دیدیم، برندهای دارای شراکت تمایل دارند جایگاه مطلوبی کسب کنند، که برای کسانی که چنین معاملاتی دارند خبر خوبی است اما اگر با آنها رقابت کنید خبر بدی است.

معاملات محتوا. مارک هایی که با OpenAI ثبت نام می کنند در محصولات OpenAI از جمله ChatGPT قابل کشف خواهند بود. OpenAI همچنین از محتوای این برندها برای آموزش سیستم های خود استفاده خواهد کرد.

30 معامله تاکنون OpenAI با:

  • پروژه روزنامه نگاری آمریکا
  • AP (آسوشیتدپرس)
  • دانشگاه ایالتی آریزونا
  • اقیانوس اطلس
  • اطلسی
  • اکسل اسپرینگر
  • باین و شرکت
  • BuzzFeed
  • اجماع، وفاق
  • دوتداش مردیث
  • شکل
  • مالی بار
  • G42
  • GitHub
  • دولت ایسلند
  • لوموند
  • مایکروسافت
  • شتاب دهنده نئو
  • News Corp
  • مطبوعات اپرا
  • پریسا رسانه
  • Reddit
  • نیروی فروش
  • Sanofi & Formation Bio
  • شاتر استاک
  • سرریز پشته
  • راه راه
  • Upwork
  • Vox Media
  • انجمن جهانی روزنامه‌ها و ناشران اخبار (WAN-IFRA)

جستجوی ChatGPT. در حالی که شایعات مربوط به یک محصول جستجوی ChatGPT در حال حاضر خاموش شده است، ما قبلاً شاهد بودیم که ChatGPT پیوندهای برجسته تری در پاسخ های خود دارد. و ما می دانیم که مدیر عامل OpenAI علاقه مند به ایجاد جستجویی است که بسیار متفاوت از گوگل است.

  • این معاملات بعداً می‌توانند پیامدهای بزرگ‌تری داشته باشند، زیرا اگر ChatGPT Search به یک جایگزین Google تبدیل شود، این مارک‌ها مزیت ناعادلانه‌ای خواهند داشت.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link