فناوری آزمایش مجازی: آنچه باید بدانید

رنگ شخصی شما چیست؟

احتمالاً اخیراً این سؤال زیاد از شما پرسیده شده است. یا شاید حتی در مقطعی از خود پرسیده اید.

دلیل خوبی وجود دارد تجزیه و تحلیل رنگ این روزها تبلیغات بسیار زیادی دریافت کرده است. مردم می خواهند مطمئن شوند که کمد لباس بعدی آنها کاملاً با پالت رنگ فصلی آنها مطابقت دارد.

در حالی که مشاوره با یک متخصص تجزیه و تحلیل رنگ ممکن است چند صد دلار هزینه داشته باشد، بسیاری از آنها به ابزارهای رایگان مجهز به هوش مصنوعی مانند فیلترها و برنامه‌های TikTok روی می‌آورند تا خودشان آن را بفهمند.

ما اینجا نیستیم که بحث کنیم آیا تجزیه و تحلیل رنگ حضوری ارزش پول را دارد یا خیر. در عوض، بیایید بررسی کنیم که چگونه صاحبان مشاغل می توانند از این روند برای بهبود و شخصی سازی تجربه خرید آنلاین مشتریان خود استفاده کنند.

چگونه؟ از طریقآزمایش های مجازی (VTO).

همانطور که از نام آن پیداست، این راه حل دیجیتالی به خریداران این امکان را می دهد که بدون مراجعه به فروشگاه فیزیکی، لوازم جانبی، آرایش و لباس را به صورت مجازی امتحان کنند. آیا می خواهید بدانید که آیا یک لباس تیپ اندام شما را برجسته می کند؟ یا اگر سایه رژ لب مکمل رنگ پوست شما باشد؟ تنها چیزی که لازم است یک دستگاه تلفن همراه است.


در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از فناوری VTO بدانید، به شما معرفی خواهیم کرد.

در اینجا چیزی است که ما پوشش خواهیم داد:

  • تجارت الکترونیک و هزینه برگشت
  • VTO ​​چیست و چگونه کار می کند
  • هزینه پذیرش VTO
  • حریم خصوصی داده های بیومتریک …

Source link