فراتر از 2025: چگونه فناوری در سال آینده هزینه های مالی را افزایش خواهد داد

پیشرفت‌های فناوری مالی بانک‌ها را به مصرف‌کنندگان بدون بانک نزدیک‌تر کرده و کسب‌وکارها را با مشتریان بیشتری مرتبط کرده است. مهاجرت دیجیتال باعث شده است که میلیون‌ها نفر از بانکداری سنتی خارج شده و در عوض خدمات مرتبط بیشتری را انتخاب کنند. به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌شود که در سطح جهانی، خدمات و تراکنش‌های کیف پول دیجیتال تا سال 2026 به بیش از 360 میلیارد تراکنش برسد. در مجموع، بیش از 40 درصد از کل تراکنش‌های حجمی در سال‌های آینده از طریق کیف پول دیجیتال انجام خواهد شد.

فناوری مالی تقاضا برای معاملات بدون درز، بر اساس تقاضا و ایمن ایجاد می کند. این به نوبه خود به توانمندسازی کسب و کارها برای استفاده از فرصت های جدید کمک می کند و در عین حال خدمات مالی جدید را به مصرف کنندگان در تمام نقاط جهان نزدیک تر می کند.

در سال 2024، بسیاری از پیشرفت‌های جدید به شکل‌گیری آینده خدمات مالی از جمله بانکداری دیجیتال، تراکنش‌های فرامرزی و امنیت سایبری کمک کردند. با نگاهی به آینده به سوی سال 2025 و پس از آن، مجموعه‌ای از نوآوری‌های دیجیتال قرار است نحوه انجام معاملات مشتریان و شرکت‌ها را تغییر دهد.

کارخانه های داده دیجیتال

در سرتاسر جهان، در تعداد مختلفی از صنایع، شرکت ها برای بهبود فرآیندهای تصمیم گیری خود به داده های دیجیتالی تکیه می کنند. نه تنها این، بلکه داده های دیجیتال یک کسب و کار را فراهم می کند…

Source link