فراتر از جعبه پاسخ: چگونه هوش مصنوعی بر جستجو و محتوا تأثیر می گذارد

مرورهای هوش مصنوعی گوگل چشم انداز جستجو را تکان می دهد و بحث هایی را در مورد کیفیت محتوا و تأثیر سئو به راه می اندازد. در حالی که برخی از آنها به عنوان یک موهبت برای سئو و اطلاعات دقیق یاد می کنند، برخی دیگر نگران هستند که مرورهای هوش مصنوعی ممکن است محتوا را بدزدد و ترافیک وب سایت را کاهش دهد. این مقاله به بررسی این نگرانی‌ها و تأثیر بالقوه بر سازندگان، مصرف‌کنندگان و آینده جستجو می‌پردازد.

بیش از دو هفته از راه‌اندازی نمایه‌های هوش مصنوعی گوگل برای کاربران مستقر در ایالات متحده می‌گذرد (با برنامه‌هایی که تا پایان سال جاری در سطح جهانی عرضه می‌شوند)، و این موارد در حال حاضر به یک موضوع داغ در رسانه‌ها تبدیل شده‌اند. در حالی که برخی از کارشناسان آنها را برای صاحبان وب‌سایت‌های اخلاقی و بازاریابان کلاه سفید می‌دانند، و معتقدند که در ماه‌های آینده صنعت جستجو را به طرز چشمگیری تغییر خواهند داد، برخی دیگر خوش‌بین نیستند و گوگل را به سرقت محتوای آنها و نقض سیاست‌های هرزنامه خود متهم می‌کنند. در رسانه‌های اجتماعی، هزاران کاربر در مورد نادرستی‌ها و پاسخ‌های عجیب و غریب از AI Overviews غرق می‌شوند، مانند این ادعا که یک سگ در NHL بازی می‌کند (گیج شده توسط یک رویداد خیریه برای توله‌های نجات) یا اینکه چندین رئیس جمهور ایالات متحده از UW-Madison فارغ‌التحصیل شده‌اند. (با یک صفحه وب که به دانش آموزانی با نام های مشابه روسای جمهور ایالات متحده اشاره می کند، اشتباه گرفته می شود)، و حتی این پیشنهاد که دویدن با قیچی برای سلامتی مفید است.

اما از شوخی که بگذریم، برخی افراد دست اول…

Source link