غواصی عمیق در تبلیغات جریانی: انواع، مزایا، چالش‌ها و بهترین شیوه‌ها

تبلیغات برنامه ای در حال افزایش است و چیزی برای تعجب وجود ندارد. هزینه‌های تبلیغات برنامه‌ای جهانی در سال 2023 به نزدیک به 558 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود در سال 2026 به 700 میلیارد دلار افزایش یابد. از آنجایی که کسب‌وکارها به دنبال ابداع استراتژی‌های تعامل و حفظ مشتری خود هستند، بنابراین از جایی که مشتریان خود می‌روند، شرکت‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی را خودکار می‌کنند. فرآیند یافتن آن مکان ها و رسیدن به مخاطب با تبلیغات با حداکثر کارایی.

با این وجود، اطمینان از کارایی فوق الذکر آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. بنابراین، مردم در هر دو طرف تقاضا و عرضه هرگز از آزمایش رسانه‌ها، قالب‌ها و پلتفرم‌ها طفره نرفتند، زیرا تجارت تبلیغات با سرعت بسیار زیاد در حال پیشرفت بود. با افزایش سریع خدمات استریم، تبلیغات جریانی به عنوان یک عنصر محوری از استراتژی های بازاریابی مدرن ظاهر شده است.

امروزه، اعداد و ارقام پشت بازار خدمات استریم به سادگی حیرت انگیز هستند. Fortune Business Insights ادعا می کند که بازاریابی پخش ویدئو در حال حاضر نزدیک به 670 میلیارد دلار ارزش دارد. علاوه بر این، انتظار می رود تا سال 2032 به حدود 2.49 تریلیون دلار رشد کند که CAGR 17.8٪ است.

امروز، ما در مورد تبلیغات جریانی صحبت می کنیم، بهترین …

Source link