خوانندگان و دوستان عزیز
\ مدتی گذشت و من از این بابت متاسفم. من در بخش بهتری از سال گذشته از یک مورد خفیف انسداد نویسنده رنج می بردم. اما من موفق شدم همه چیز را تغییر دهم و سرانجام توانستم مجموعه مقالات پنج قسمتی خود را در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی جامع برای یک تیم طراحی به پایان برسانم.
\”ایجاد چشم اندازی که الهام بخش باشد” به تازگی توسط منتشر شده است مجموعه UX. باز هم متاسفم که شما را برای مدت طولانی منتظر گذاشتم.
در این پنجمین و آخرین مقاله، توضیح میدهم که چگونه تیم طراحی محصول ما در BestSecret آخرین قطعه از پازل را به خود اضافه کردند. ماموریت، اهداف، ارزش ها، و اصول. ما این کار را با استفاده از یک رویکرد چهار مرحلهای در کارگاههایی با کل تیم انجام دادیم: ① ساخت «داستانهایی از آینده». ② استخراج جوهر آن داستان ها. ③ تدوین بیانیه های چشم انداز فردی؛ و ④ ایجاد یک چشم انداز جمعی که همه آن را گرد هم می آورد.
\ علاوه بر آن، یک اتفاق هیجان انگیز دیگر نیز رخ داد:
\”تلنگر سبز هوشمند: کاهش بازده محصول از طریق ردپای دیجیتال و یادگیری ماشینی علّی” منتشر شده است علم بازاریابی، یکی از مجلات برتر برای تحقیق در بازاریابی.
موریتز فون زان، کوین بائر، کریستینا میهال ویلسون، یوهانا جاگو، الیور هینز و من این مقاله را با هم نویسندگی کردیم. بررسی کردیم…