نویسنده:
(1) Angelica Sofia Valeriani ، اخلاق فناوری اطلاعات ، Politecnico di Milano ، میلان ، ایتالیا.
جدول پیوندها
1 معرفی
2 امپراتوری جدید سرمایه داری نظارت
3 تبلیغات هدف
4 فناوری و سیاست نظامی
5 تمرکز روی چارچوب های اخلاقی
5.1 چارچوب سودمند
5.2 چارچوب دونتیولوژی
5.3 مقایسه مستقیم بین فایده گرایی و دونفولوژی
6 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
3 تبلیغات هدف
روش انجام تبلیغات امروز با گذشت زمان بسیار تغییر کرده است. ابزارهای جدید فن آوری ، مانند شبکه های اجتماعی ، به ویژه ، منجر به افشای داده های شخصی شده اند ، خواه که گاهی اوقات توسط کاربران انجام می شود و بیشتر اوقات غیر عمدی ، که روشی کاملاً جدید برای تبلیغات به همراه آورد. تبلیغات هدفمند با استفاده از روشهای داده محور برای شناسایی مشتریان بالقوه با علایق ، رفتارها و ویژگی های خاص ، به یک استراتژی گسترده بازاریابی تبدیل شده است. هدف ارائه پیام های تبلیغاتی شخصی به مخاطبان مناسب ، در زمان و مکان مناسب است. توجه به این نکته حائز اهمیت است که در این سناریو شرکت ها و آژانس ها فقط علاقه مند به حداکثر رساندن کار خود در حد امکان هستند. هدف اصلی و تنها آنها اصلاح استراتژی های بازاریابی و افزایش …