طرح دولت استرالیا برای جبران خسارت قربانیان کلاهبرداری – شرکت های فناوری با جریمه روبرو می شوند

اگر فکر می‌کنید فدرال‌ها در حال چرت زدن هستند، دوباره فکر کنید. آنها در حال تکان دادن همه چیز با سرکوبی هستند که ممکن است باعث شود بازیگران بزرگ در امور مالی و فناوری در مورد سهل انگاری راحت خود نسبت به کلاهبرداری تجدید نظر کنند.

یادداشت سردبیر: این داستان بیانگر دیدگاه های نویسنده داستان است. نویسنده به کارکنان HackerNoon وابسته نیست و این داستان را به تنهایی نوشته است. تیم تحریریه HackerNoon فقط داستان را از نظر صحت دستوری تأیید کرده است و هیچ یک از ادعاهای مندرج در اینجا را تایید/ محکوم نمی کند. #DYOR

اگر شرکت‌های مخابراتی، بانک‌ها و غول‌های رسانه‌های اجتماعی در محافظت از مشتریان در برابر کلاهبرداری تلاش نکنند، دولت استرالیا جریمه بالقوه‌ای 50 میلیون دلاری را برای شرکت‌های مخابراتی، بانک‌ها و شبکه‌های اجتماعی تعیین می‌کند. و این فقط در مورد جریمه ها نیست – پرداخت غرامت نیز روی میز است.

آخرین آمار Scam Watch شبیه یک داستان ترسناک است: استرالیایی‌ها تنها در سال جاری از طریق ۱۶۴۰۰۰ کلاهبرداری از ۱۵۹ میلیون دلار سرقت شده‌اند. و این فقط موارد گزارش شده است. بسیاری از قربانیان در مورد تلفات خود سکوت می کنند و چهره واقعی را زیر سطح خاک می گذارند.

بر اساس پیشنهادات جدید دولت، قربانیان کلاهبرداری به زودی این قدرت را خواهند داشت که از طریق اداره شکایات مالی استرالیا (AFCA) غرامت را از بانک‌ها، مخابرات و پلتفرم‌های دیجیتال پیگیری کنند. این یک تغییر دهنده بازی است، …

Source link