طراحی یک بازی جدید آهسته، کثیف و پر از پیچش های غیرمنتظره است و این کاملاً خوب است

پیشرفت بسیار کمی از آخرین پست من انجام شده است.

پس چرا به جای اینکه منتظر بمانم تا پیشرفتی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشم، این را پست کنید؟

زیرا این بخشی از فرآیند طراحی است.

گاهی خیلی پیشرفت می کنیم و گاهی نه. همه ما در کار و زندگی خود اولویت های رقابتی داریم.

کاهش سرعت در طراحی چیز بدی نیست. زیرا این امکان را به ما می دهد که با چشمانی تازه به خلقت خود بازگردیم. و ایده های جدید را به آن بیاورید.

یکی از دلایلی که من در این بازی جدید پیشرفت زیادی نکرده ام این است که در حال کار بر روی تکمیل دو بازی دیگر و یک شبیه سازی نرم افزاری بودم. نکته جالبی که در مورد طراحی محصولات جدید آموخته ام این است که درست زمانی که احساس می کنید در حال تکمیل شدن هستید، به نظر می رسد کارهای جدید زیادی ظاهر می شوند. بنابراین در پایان زمان بیشتری از آنچه انتظار داشتید صرف می کنید.

اما همه چیز خوب است زیرا برخی از تفکراتی که من باید برای آن بازی‌های دیگر انجام می‌دادم ممکن است راهی برای بهبود این بازی جدید پیدا کند. و هر مشکلی که من مجبور بودم با بازی های دیگر حل کنم، مشکلاتی است که دیگر مجبور نیستم با این بازی جدید حل کنم.

بعد چه می شود؟

گیم‌پلی بازی به اندازه‌ای است که قدم بعدی من انجام برخی آزمایشات است، بنابراین من این برگه‌ها و کارت‌ها را چاپ کردم. برگه ها نشان دهنده گیم برد هستند و هر یک از فضاهای اصلی را فهرست می کنند. همانطور که می بینید بسیار خشن است، اما این تمام چیزی است که ما باید آزمایش های سریع انجام دهیم تا ببینیم…

Source link