@شرکتهای toptechشرکت های برتر فناوری
ما بزرگترین نامهای فناوری امروز و کارهای شگفت انگیز (و نه چندان شگفت انگیز) آنها را پوشش می دهیم.
توییتر محبوب ترین شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ جهان است. کاربران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و پیام های معروف به Tweets را ارسال می کنند. توییتر در مارس 2006 ایجاد شد و در اواخر همان سال در ماه جولای راه اندازی شد. از آن زمان ، تکامل زیادی یافته است. امروز قصد داریم تغییرات و تحولات طراحی صفحه اصلی توییتر در ده سال گذشته را بررسی کنیم.
صفحه اصلی توییتر از سال 2011 – 2020 تغییر می کند
بدون ادویه بیشتر ، اجازه دهید وارد آن شویم.
2011
اولین نگاه صفحه اصلی کمی بهم ریخته است. خیلی تمیز نیست. با این حال ، یک بخش اختصاصی و برجسته برای ثبت نام جدید قابل قبول است. صفحه اصلی همچنین امکان جستجوی موضوعات و اخبار پرطرفدار را داشت. به طور کلی ، این یک طراحی تعاملی عالی بود ، اما گزینه ورود به صفحه مستقیم خوب بود.
2012
در سال 2012 ، صفحه اصلی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. یک گزینه ورود مستقیم داشت و دارای یک قسمت ثبت نام کوتاه نیز بود.
2013
مجدداً در سال 2013 ، توییتر با ورود به سیستم و ثبت نام رویکرد مشابهی داشت. با این حال ، پس زمینه دارای لمس انسانی تر بود. همچنین ، توییتر برای تشویق همدلی از کلماتی مانند “مراقبت” استفاده کرد.
2014
در سال 2014 ، با افزایش استفاده از تلفن های هوشمند ، توییتر سیستم عامل های بازاریابی غیر از رایانه های شخصی را آغاز کرد. همچنین …