@toptechcompaniesشرکت های برتر فناوری
ما بزرگترین نامهای فناوری امروز و کارهای شگفت انگیز (و نه چندان شگفت انگیز) آنها را پوشش می دهیم.
اینستاگرام یا اینستا یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی اشتراک عکس و فیلم در جهان است. این متعلق به فیس بوک است و در سال 2010 در iOS راه اندازی شد و نسخه آندروید دو سال بعد همراه با نسخه دسکتاپ اصلاح شده راه اندازی شد. امروز ، بیایید ببینیم صفحه اصلی اینستاگرام در طول این سالها چگونه تکامل یافته است.
2011
نسخه 2011 صفحه اصلی موضوع اولیه آرم را نشان می دهد. همچنین ، این صفحه گزینه ثبت نام یا ورود به سیستم را ندارد اما فقط به App Store هدایت می شود زیرا این برنامه فقط برای iOS در دسترس بود.
2012
در سال 2012 ، رنگبندی به آبی تغییر یافت و در این صفحه گزینه PlayStore نیز وجود داشت که نشان می دهد نسخه اندروید نیز راه اندازی شده است. باز هم ، هیچ گزینه ثبت نام یا ورود به سیستم در دسترس نبود. همچنین ، یک تلفن آندروید نیز بر روی صفحه نمایش دیده می شود.
2013
در سال 2013 ، اینستاگرام تغییر چندانی در تجربه ایجاد نکرده است ، اما شما به وضوح می توانید دکمه ورود به سیستم را ببینید که معرفی یک دسک تاپ است
نسخه نیز هست.
2014
در ابتدا ، اینستاگرام بر بازاریابی این برنامه متمرکز بود ، اما عنوان پررنگ “ضبط و به اشتراک گذاری لحظه های جهان” نشان می دهد که اینستاگرام تمرکز خود را بیشتر بر روی بازاریابی این تجربه آغاز کرده است …