صفحات LinkedIn با ویژگی های جدید به روز شده است

صفحات LinkedIn در حال دریافت ویژگی های جدیدی هستند که برای کمک به کسب و کارها در تولید هدایت بیشتر ، مشغول نگه داشتن کارمندان و دسترسی به داده های بیشتر طراحی شده اند.

به روزرسانی های جدید صفحات LinkedIn شامل موارد زیر است:

  • فرم های سرب اصلی در صفحات محصول
  • راه های به اشتراک گذاری محتوا در میان همکاران در برگه “انجمن من”
  • راه های اندازه گیری تأثیر حمایت از کارمندان بر میزان جذب و جذب محتوا

جزئیات کامل در مورد هر یک از این به روزرسانی های جدید را می توانید در زیر پیدا کنید.

فرم های سرب اصلی برای صفحات محصول LinkedIn

صفحه محصول LinkedIn ابزاری است که سال گذشته معرفی شد و مانند یک صفحه تجاری برای یک محصول خاص است.

اگر مشاغلی کالای محبوبی را که مشتری در مورد آن بحث و گفتگو می کند به فروش می رساند ، صفحه محصول LinkedIn مکانی است که می تواند برای انجام آن به آنجا برود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اکنون صفحات محصولات می توانند برای جمع آوری اطلاعات مشتری از طریق فرم های Lead Gen استفاده شوند.

فرم های Leads Gen یک ویژگی تبلیغاتی در LinkedIn است ، اما مشاغل می توانند از آنها به صورت رایگان در صفحات محصول استفاده کنند. آنها به مشاغل اجازه می دهند فراخوانی برای اقدام ایجاد کنند که کاربران بتوانند با فرمهای از قبل پرشده به آن پاسخ دهند.

همه کاربران باید کلیک کنند روی فراخوان اقدام و فرم با جزئیات مشخصات LinkedIn آنها مانند نام ، اطلاعات تماس ، نام شرکت ، ارشدیت ، عنوان شغلی و موقعیت مکانی پر می شود.

پس از ارسال فرم راهنما ، کاربران صفحه “متشکرم” با پیوند به مقصد مورد نظر کسب و کار را مشاهده می کنند.

به عنوان مثال ، می توان از این فرم ها برای جمع آوری اطلاعات مشتری در ازای دریافت کد کوپن ، بارگیری رایگان یا موارد مشابه استفاده کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

صفحات محصول از ماه دسامبر فقط برای ایجاد در LinkedIn در دسترس بوده و بسیاری از شرکت ها هنوز از آنها استفاده نکرده اند. تقریباً 12000 صفحه محصول در حال حاضر توسط 10،000 شرکت منتشر شده است.

امکان استفاده رایگان از فرم های سرب ژنتیک ممکن است انگیزه کسب و کارها برای ایجاد صفحات برای محصولات خاص باشد ، علاوه بر داشتن صفحه برای شرکتشان.

به روزرسانی های برگه “شرکت من”

برگه “شرکت من” در LinkedIn Pages در حال به روز شدن است که مدیران می توانند کارمندان را با محتوا درگیر کنند.

ابزار جدید “توصیه” به مدیران صفحه اجازه می دهد تا محتوای ارگانیک را تصحیح کنند و مقالات پرطرفدار را پیشنهاد دهند ، سپس کارمندان می توانند از طریق ابزار جدید “پیشنهادهای محتوا” دوباره شکل دهند.

LinkedIn خاطرنشان می کند که کارمندان چگونه بیشتر درگیر محتوا هستند و هنگامی که از شرکت خودشان است آن را به اشتراک می گذارند:

“تحقیقات LinkedIn داخلی نشان می دهد که 60٪ کارمندان با پست های همکاران در مقابل غیر همکاران و 14 برابر بیشتر محتوای صفحه سازمان خود را درمقابل محتوای مارک های دیگر درگیر می کنند.”

LinkedIn در حال افزودن یک بخش تجزیه و تحلیل جدید در برگه شرکت من برای کمک به مشاغل است که تأثیر این ویژگی را بر میزان جذابیت و دسترسی محتوا اندازه گیری می کنند.

به روز رسانی LinkedIn Stories برای صفحات

LinkedIn در پست وبلاگ خود به این نکته اشاره کرده است که همه صفحات می توانند از ویژگی کش رفتن در داستان های خود استفاده کنند.

ویژگی کش رفتن برای همه حساب های شخصی در دسترس نیست ، اما برای همه صفحات در دسترس است.

این از زمانی است که LinkedIn ماه گذشته ویژگی swipe-up را اضافه کرده است ، بنابراین مطمئن نیستم که چرا دوباره به آن اشاره شده است. شاید صفحات کافی از وجود آن آگاه نباشند. این می تواند یک روش موثر برای افزایش ترافیک مراجعه باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

منبع: وبلاگ راه حل های بازاریابی LinkedIn

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>