TL/DR: اکنون می توانید با استفاده از URL های هدایت شده در برگه Pages Site Explorer فیلتر کنید.
وقتی شخصی به یک صفحه وب پیوند می زند ، ممکن است همیشه از URL هدف دقیق مورد نظر خود استفاده نکند. آنها ممکن است پارامترها را اضافه کنند ، به نسخه HTTP (به جای HTTPS) پیوند دهند ، یا حتی ممکن است به طور تصادفی به نسخه قدیمی صفحه پیوند دهند. شاید آنها پنج سال پیش به سایت شما پیوند داشته باشند ، و در حالی که شما URL فرود آنها را هدایت کرده اید ، هنوز هم کمی آزار دهنده است که این پیوند به روز نشده است.
به همه این دلایل و موارد دیگر برگه صفحات Site Explorer ، همه URL های مرتبط با هدف مورد نظر را برای هر وب سایت یا زیر دامنه به شما نشان می دهدبشر همانطور که می توانید تصور کنید ، برخی از حوزه ها می توانند صدها هزار (یا حتی میلیون ها نفر) URL های هدف ورودی را که طی سالها جمع کرده اند ، داشته باشند.
پس از یک پرس و جو عالی مشتری ، ما شروع به تهیه یک پست وبلاگ کردیم که توضیح می دهد که چرا ما داده ها را به یک شماره “صفحات” بسیار کوچکتر نمی ریزیم. اسپویلر: این نیست که شماره های ما را باد کنیم. این فضا را تماشا کنید.
برای کمک به شما در فیلتر کردن URL های صفحه ، ما خوشحالیم که به اشتراک می گذاریم که یک نام تجاری جدید اضافه کرده ایم URL هدایت شده برای استفاده شما فیلتر کنید. برای دیدن نحوه عملکرد آن ، و چرا با فیلتر جستجوی URL موجود متفاوت است ، این تنظیم را در نظر بگیرید.

در حال حاضر ، هنگامی که شما توسط URL در برگه صفحات فیلتر می کنید ، لیست بالا را فیلتر می کنید داخلی صفحات ( قرمز صفحات در فضای میانه ، در بالا). از امروز ، در عوض می توانید از طریق URL های فرود که به طور خاص در شما استفاده می شود ، جستجو کنید هدف صفحات (رنگ آبی صفحات ، در بالا).
چرا می خواهید این کار را انجام دهید؟
- تغییر مسیر داخلی (و تغییر مسیر خارجی)
- مهاجرت سایت
- 404 و صفحات دیگر را پیدا کنید
- کشف “بک لینک” برای یک صفحه را کشف کنید
- تغییر مسیر ناامن و www/غیر www را تأیید کنید
- بررسی کنید که canonicals به درستی پیکربندی شده است
برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه بخوانید.
می توانید از فیلتر URL جدید هدایت شده استفاده کنید تا ببینید کدام یک از URL های صفحه شما را به جلو می برد داخلی تغییر مسیر تمام کاری که شما باید با URL هدایت شده جستجو کنید و نام دامنه خود را به عنوان اصطلاح جستجو اضافه کنید.
در این مثال ، ما چگونه کسی را به اشتراک می گذاریم …
- بررسی Minecraft.net در برگه صفحات Site Explorer
- فیلتر “URL” را از نوار فیلتر بالا انتخاب می کند
- “حاوی” را از کشویی URL هدایت شده انتخاب می کند.
- وارد همان دامنه ، “minecraft.net” ، در جعبه متن URL هدایت شده
هنگامی که آنها GO را انتخاب می کنند ، لیستی را مشاهده می کنند که فقط شامل تغییر مسیر داخلی است. بسیار مرتب

و چیزهای بیشتری وجود دارد! برای کاربران برق ، جادو هنگام معکوس کردن نوع جستجو اتفاق می افتد.
به جای اینکه از باشکوه بخواهید هاپ های تغییر مسیر را که به دامنه خود اشاره می کند به شما نشان دهد ، در عوض می توانید از دیدن آن بخواهید خارجی تغییر مسیر که به خارج از سایت ارسال می شوند.
برای انجام این کار ، مراحل را در بالا تکرار کنید ، اما URL های هدایت شده را مشاهده کنید حاوی نیست نام دامنه
در اینجا چند نمونه از minecraft.net ، که در آن تغییر مسیر در محل بازدید کنندگان را به دامنه های مختلف ، minecrafthopper.net و bugs.mojang.com می فرستد.

آژانس بازاریابی Digiloft یک داستان موفقیت آمیز مهاجرت دامنه را برای اسباب بازی های برند تجارت الکترونیکی در فضای باز منتشر کرد. در مقاله خود ، آنها بر اهمیت نقشه برداری مناسب برای جلوگیری از زنجیرهای هدایت شده تأکید می کنند.
“تغییر مسیر شاید مهمترین چیز برای درست شدن در هنگام مهاجرت باشد … نه از طریق زنجیرهای تغییر مسیر”.
فیلتر جدید یک روش مناسب برای بررسی سریع تغییر مسیر و یادگیری از کجا است.
در زمان نوشتن ، Majestic 693 URL هدایت شده برای Outdoortoys.co.uk دارد. یک چک سریع نشان می دهد که مانند آنها واقعاً همه به جدید هدایت می شوند .com دامنه

به نظر می رسد همه چیز در نظم است ، اما در صورت وجود ، اجازه دهید اگر هنوز هم به دامنه .co.uk اشاره کنیم ، بررسی کنیم.
برای انجام این کار
- URL های هدایت شده را جستجو کنید حاوی همان دامنه همان چیزی است که به آن نگاه می کنیدبشر
- اگر نتیجه ای نداشته باشد ، هیچ گونه تغییر مسیر قدیمی وجود ندارد که هنوز به دامنه قدیمی اشاره دارد.
اگر نتیجه ای داشته باشیم ، نشان می دهد که خزنده های ما (و به طور بالقوه برخی از مشتریان) هنوز راه خود را به نام دامنه قدیمی می رسانند.

عالی هیچ URL صفحه شناسایی شده باقی مانده وجود ندارد که هنوز به دامنه قدیمی اشاره دارد.
ما می توانیم ببینیم که Digiloft یک کار عالی انجام داده است و همه URL ها را به سیستم عامل جدید هدایت می کند!
مهاجرت سایت قسمت 2 (سئو با شکوه به باشکوه)
در سال 2014 ، سئو با شکوه مجدداً به باشکوه تبدیل شد و کل سایت را از majesticseo.com به majestic.com مهاجرت کرد.
ما می توانیم از همان روش استفاده کنیم تا ببینیم آیا چیزی مربوط به تغییر مسیر وجود دارد که از دست داده ایم یا خیر.
در برگه صفحات برای Majesticseo.com ، ما می خواهیم به دنبال هرگونه URL های هدایت شده باشیم که حاوی نیست “majestic.com”. این باید لیستی از تغییر مسیر را که به نام دامنه اصلی ما نمی روند ، به ما بدهد.

اوه بازدیدهای زیادی وجود دارد.
به نظر می رسد که این تغییر مسیر از یک بازسازی باستانی سایت است و برخی از صفحات بسیار سریع ما را به دور از یک حرکت می دهد PHP سکو. با وجود این تغییر مسیر حدود 15 سال ، در تمام این مدت ، آنها با جدیت از ساختار PHP قدیمی به ساختار جدید هدایت می شوند و سپس هدایت می شوند دوباره به دامنه جدید بدیهی است که کار می کند اما ، از آنجا که این زنجیره های تغییر مسیر باعث افزایش زمان بارگیری و مصرف بودجه خزیدن موتور جستجو می شوند ، این چیزی است که ما باید به آن بپردازیم.
دانستن اینکه کدام صفحات به طور مستقیم هدایت نمی شوند ، یک نقطه شروع مناسب برای این نوع کار است. هنگامی که تشخیص دادید که ممکن است مشکل تغییر مسیر یا خزیدن داشته باشید ، می توانید از ابزاری مانند Screaming Frog برای دیدن زنجیره های تغییر مسیر در عمق بیشتری استفاده کنید. Screaming Frog همچنین دارای ادغام با شکوه برای بررسی آمار صفحات شما در هنگام رفتن است.
برای نشان دادن چگونگی یافتن صفحات در هر سایتی که خزنده ما را به صفحه 404 خود ارسال می کند ، بیایید نگاهی به برگه صفحات برای WomenIntechseo.com بیندازیم.
اگر برای امتحان کردن این نسخه ی نمایشی کلیک کرده اید ، ممکن است خط فیلترها را در تصویر زیر مشاهده نکنید. در این صورت ، از ضوابط فیلترها در زیر کادر جستجو استفاده کنید تا از پیش تعیین شده به سفارشی تغییر دهید.
با استفاده از فیلتر نتیجه خزنده طولانی مدت نشان می دهد که فقط یک صفحه 404 وجود دارد. و هیچ پیوند ورودی ندارد.

با این حال ، با دیدن این که این یک صفحه 404 اختصاصی و بدون هیچ گونه پیوند خارجی ورودی است ، و خزنده ما آن را پیدا کرده است ، به راحتی می توان فرض کرد که برخی از پیوندهای داخلی و تغییر مسیر آن در اینجا وجود دارد.
برای دیدن اینکه آیا ما هیچ گونه تغییر مسیر را پیدا کرده ایم ، می توانید به فیلتر تغییر مسیر بروید و صفحه 404 را جستجو کنید. اکنون می توانید URL های برتر را ببینید که خزنده ما را به صفحه 404 ارسال می کند!

شما می توانید از این تکنیک برای انواع دیگر صفحات که از همان ساختار استفاده می کنند استفاده کنید.
شاید شما همچنین بتوانید از این امر برای یافتن فرصت های پیوند استفاده کنید. برای طاقچه خود به یک وبلاگ یا سایت خبری فکر کنید. آیا می توانید تغییر مسیر صفحه Legacy را پیدا کنید که پیوندها را دریافت می کنند اما کاربران را مستقیماً به صفحه 404 سایت منتقل می کنند؟
نان و کره با شکوه بک لینک های خارجی است. همانطور که در ابتدای این پست در نمودار به اشتراک گذاشتیم ، گاهی اوقات بک لینک ها مستقیماً به صفحه هدف نمی روند.

ما می توانیم برای یافتن بک لینک های “پنهان” بر روی تکنیک قبلی بسازیم.
در سال 2018 ، حزب چای بوستون ، “خانواده کافه” در انگلیس تصمیم گرفت که از تهیه نوشیدنی های گرم غذای آماده در فنجان های یکبار مصرف جلوگیری کند.
به خاطر این تمرین ، بیایید وانمود کنیم که آنها قصد دارند وب سایت خود را دوباره سازماندهی کنند و می خواهند صفحه را در https://bostonteaparty.co.uk/our-story/cups/ حذف کنند.
از آنجا که ما هیچ گونه بک لینک خارجی را که مستقیماً به این صفحه پیدا نکرده ایم ، پیدا نکرده ایم ، آنها می توانند آن را حذف کنند ، درست است؟

خوب ، نه کاملاً
می توانید از فیلتر URL هدایت شده استفاده کرده و یک داستان متفاوت را ببینید. وجود دارد زیاد صفحات با زیاد بک لینک هایی که به صفحه هدف هدایت می شوند.

نمودار صفحه اصلی صفحه در برگه خلاصه سایت Explorer نشان می دهد که ترجیح گوگل برای www بیش از غیر WWبشر

اکثریت قریب به اتفاق صفحات از این امر پیروی می کنند ، اما برخی از افراد دور افتاده وجود دارند که در عوض “روش اشتباه” را از ترجیح می دهند. www زیر دامنه بازگشت به دامنه ریشه ، غیر WW، نسخه
می توانید این کار را با جستجوی URL های هدایت شده برای رشته متن ، “: //google.com” بررسی کنید.
در اینجا برخی از صفحات در Google.com وجود دارد که تغییر مسیر به A دارند غیر WW نسخه

در حالی که ما این پست را گردآوری کردیم ، تعجب کردیم که اکنون برای هر یک از این URL ها چه اتفاقی می افتد.
وقتی اولین URL فردی را در برگه صفحات باز کردیم ، دیدیم که تغییر مسیر می دهد پشت به زیر دامنه www!

- http://www.google.com/mars
- 301 >>
- https://google.com/maps/space/mars
- 301 >>
- https://www.google.com/maps/space/mars
این یک تغییر مسیر غیر ضروری است که می تواند حذف شود.
با شکوه اخیراً تغییر مسیر متعارف خود را مرتب کرده است.
URL هایی که منبع داده ، گزینه ها و فیلترها صحیح دارند ، مهم هستند اما این “صفحات” زیادی برای سردرگمی موتورهای جستجو است. با برچسب زدن به نسخه های URL متعارف ، موتورهای جستجو می توانند بدانند که کدام پارامترها صفحات مختلفی هستند و کدام دیدگاه های مختلف از داده های صفحه مشابه هستند.
ما می توانیم از فیلتر URL هدایت شده جدید برای بررسی این کانون ها استفاده کنیم.
بیشتر اوقات ، برای majestic.com ، ما یک URL متعارف می خواهیم که هیچ پارامتری پرس و جو ندارد. ما از فیلتر جدید استفاده می کنیم و بررسی می کنیم که آیا URL های هدایت شده ما حاوی برخی از پارامترهای محبوب ما هستند یا خیر.
- برای majestic.com به برگه صفحات مراجعه کنید
- از فیلتر نتیجه خزنده ، “تغییر مسیر canonical” را انتخاب کنید
- از URL> فیلتر URL هدایت شده ، انتخاب کنید حاوی “دامنه”
توجه داشته باشید ، “دامنه” یکی از نام پارامترهای اکسپلورر سایت ما است. اگر این کار را برای سایت خود امتحان کردید ، به یاد داشته باشید که کلمه “دامنه” را برای یکی از نام های پارامتر خود تغییر دهید.

عالی! کلمه “دامنه” در URL های فرود برای هیچ یک از URL های برتر داخلی ما به صورت متعارف ظاهر نمی شود. اگر در حال انجام یک حسابرسی کامل بودیم ، می توانیم مراحل بیشتری را برای بیشتر پارامترهای با حجم بالا تکرار کنیم.
اکنون که می دانید ما آنها را به دست آورده ایم ، امیدواریم که بتوانید به برخی کارهای جالب که می توانید با فیلترهای تغییر مسیر انجام دهید فکر کنید.
دسترسی کامل به فیلتر جدید امروز برای همه مشترکین با شکوه در دسترس است. تعداد URL های صفحه برتر در دسترس برای جستجو بستگی به سطح زیرمجموعه شما دارد. (به دنبال “ردیف داده های Site Explorer” در برنامه ها و قیمت گذاری باشید.)
برای استفاده از فیلتر جدید ، ابتدا برای هرگونه جستجوی دامنه یا زیر دامنه به برگه صفحات بروید. سپس ، از ردیف فیلتر ، URL را انتخاب کرده و جستجوی خود را در کادر URL هدایت شده وارد کنید.
توصیه می کنیم از برگه برای جستجوی دامنه یا زیر دامنه استفاده کنید ، زیرا در حالی که برای جستجوی URL کار می کند ، زیرا شما فقط به یک URL واحد نگاه می کنید ، نتایج روشنگری زیادی نخواهید دید!
اگر اشتراک با شکوه ندارید ، همیشه می توانید فیلتر جدید را با سایت نسخه ی نمایشی رایگان این هفته امتحان کنید. برای پرش مستقیم به برگه صفحات ، روی این پیوند کلیک کنید. به یاد داشته باشید که زیر کادر جستجو نگاه کنید و تنظیمات فیلترهای خود را از “از پیش تعیین شده” از “سفارشی” تغییر دهید!
مثل همیشه ، ما مشتاقانه منتظر پیشنهادات ، مشاهدات شما هستیم و دوست داریم بشنویم که آیا این مشکلی را که شما روی آن کار می کنید حل می کند. نظرات در مورد این پست وبلاگ باز است ، و ما همچنین خوشحالیم که از طریق تیم موفقیت مشتری خود نظرات شما را دریافت می کنیم.