شیوه ها و الگوریتم های تبلیغاتی آمازون در اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار می گیرند

اتحادیه اروپا روز جمعه درخواست جدیدی برای اطلاعات (RFI) به آمازون ارسال کرد که بر سیستم های توصیه گر غول تجارت الکترونیک، شفافیت تبلیغات و اقدامات ارزیابی ریسک تمرکز داشت.

  • این سومین RFI آمازون از زمان تعیین یک پلتفرم آنلاین بسیار بزرگ (VLOP) تحت DSA است.
  • شرکت باید تا 26 جولای پاسخ دهد.

چرا مهم است. آخرین درخواست کمیسیون اروپا برای اطلاعات (RFI) از آمازون نشان دهنده تشدید نظارت بر فناوری های بزرگ تحت قانون خدمات دیجیتال (DSA) است که به طور بالقوه منجر به جریمه های سنگین برای عدم رعایت آن می شود.

جزئیات. اتحادیه اروپا به دنبال اطلاعات در مورد:

  • شفافیت سیستم های توصیه گر آمازون
  • طراحی و پیاده سازی مخزن تبلیغات آن.
  • گزارش ارزیابی ریسک

چرا ما اهمیت می دهیم. تمرکز اتحادیه اروپا بر سیستم های توصیه گر می تواند منجر به شفافیت بیشتر در نحوه نمایش و هدف قرار دادن تبلیغات در پلت فرم آمازون شود. این ممکن است به تبلیغ کنندگان این موارد را ارائه دهد:

  • بینش بهتر در مورد عملکرد تبلیغات.
  • وضوح بیشتر در مورد نحوه ارائه تبلیغات آنها به مصرف کنندگان.
  • رقابت بالقوه عادلانه تر در قرار دادن تبلیغات.

تصویر بزرگ. هدف DSA تنظیم خدمات دیجیتال و محافظت از کاربران در برابر آسیب های آنلاین با قوانین سختگیرانه تر برای پلتفرم های بزرگتر مانند آمازون است.

بین خطوط. تمرکز کمیسیون بر این حوزه‌ها نشان‌دهنده نگرانی‌هایی در مورد تأثیر اجتماعی بالقوه سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و نیاز به شفافیت بیشتر در تبلیغات دیجیتال است.

چیزی که آنها می گویند. آمازون اعلام کرد که “همکاری نزدیک با کمیسیون اروپا” دارد و در هدف ایجاد یک “محیط خرید ایمن، قابل پیش بینی و قابل اعتماد” مشترک است.

چه چیزی را تماشا کنیم. پاسخ اتحادیه اروپا به اطلاعات آمازون می تواند منجر به تحقیقات رسمی شود و جریمه های احتمالی تا 6 درصد از گردش مالی سالانه جهانی برای نقض DSA را در پی داشته باشد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link