“شناخته شده در صنعت” دفاع ضعیف در لباس اسرار تجاری مرکز داده

جولیا کروپ - فارلا

جولیا کروپ همکار ارشد Farella Braun + گروه صنعت فناوری مارتل است

جفری فیشر - فارلا

جفری ام. فیشر شریک است در Farella Braun + گروه صنعت فناوری Martel

کاوش در مشاغل تجاری اغلب به اشتراک گذاشتن اطلاعات محرمانه تجاری بسیار محرمانه مربوط می شود یا حتی به آن نیاز دارد. صنعت مرکز داده نیز از این قاعده مستثنی نیست ، زیرا اختلافات مربوط به مالکیت معنوی مورد استفاده در ساخت مرکز داده در سالهای اخیر منفجر شده است.

یکی از این اختلافات مربوط به الف است مرکز داده در نهایت ساخته شده است میامی، فلوریدا. دعوا ، Digiport، Inc. و Data Centers Worldwide، Inc. در مقابل Foram Development BFC، LLC، در ابتدا در قضاوت مختصر از بین رفت تا اینکه دادگاه تجدیدنظر فلوریدا اخیراً دادخواست مربوط به ادعای سرقت اسرار تجاری را احیا کرد.

این پرونده شامل یک رابطه تجاری است که از سال 2008 آغاز شده است. Digiport به Foram Group مراجعه کرده بود تا در بحث و تبادل اطلاعات – به گفته دیجی پورت – با اطمینان اطمینان حاصل کند – تا Digiport بتواند پیشنهادی را برای ادغام یک مرکز داده در ساختمانی که Foram Group در حال ساخت است ، ایجاد کند. . به گفته دیجی پورت ، این محرمانه اسرار تجاری مشترك را در اختیار داشته است ترکیبی از مرکز داده ، اتصال اینترنت انعطاف پذیر و یک شرکت فناوری اطلاعات در زیر یک سقف برای منافع مستاجران ساختمان Digiport همچنین ادعا کرد که Foram اطلاعات فنی مربوط به ساختمان خود را به Digiport ارائه داده است ، و متعاقباً طرفین “ساختار و طراحی مرکز داده” را با هم بررسی کردند ، ظاهرا Digiport با توجه به مشخصات Foram .

Foram در نهایت انجام داد نه برای این کار Digiport را درگیر کنید ، در عوض یک شرکت دیگر را برای طراحی و نصب یک مرکز داده در ساختمان استخدام کنید. پس از اتمام این پروژه و Foram شروع به بازاریابی فضای خود كرد زیرا بسیاری از خدماتی كه Digiport ارائه كرده بود ، Digiport در سال 2013 از Foram به دلیل سو secret استفاده راز تجاری تحت قوانین محرمانه تجارت یكنواخت فلوریدا شكایت كرد ، از دیگر دلایل اقدام.

اینکه آیا فناوری “در صنعت شناخته شده است” کاملاً واقعی است و ممکن است منجر به طولانی شدن دعاوی شود.

Foram با موفقیت در دادگاه بدوی استدلال کرد که مفهوم مرکز داده های راز تجاری یک “راز تجاری” منحصر به فرد نیست ، بلکه بیشتر بر اساس ویژگی های شناخته شده در صنعت است. بنابراین Foram توانست از هزینه و احتمال مواجهه با یک آزمایش جلوگیری کند.

با این حال ، دادگاه تجدیدنظر دادخواست تجدیدنظر دادگاه بدوی را به نفع Foram برگرداند. دادگاه تجدیدنظر فلوریدا در لغو این تصمیم متذکر شد که اینکه نوع خاصی از اطلاعات به عنوان راز تجاری محسوب می شود یا خیر ، به طور معمول مسئله واقعی است. دادگاه همچنین متذکر شد که حتی اطلاعاتی که در مlyلفه های جداگانه آن در دسترس عموم است ممکن است به روشی منحصر به فرد که به اطلاعات ارزش افزوده است ، گردآوری شود و بنابراین به عنوان یک راز تجاری شناخته شود.

Digiport توانست دادخواست جمع بندی دادگاه بدوی را معکوس کند زیرا مدارکی را به عنوان دادگاه بدوی به دادگاه بدوی ارائه داده بود اظهارنامه مالک آنبا این کار او از هیچ مفهوم مرکز داده دیگری مانند این در سایر ساختمانهای کشور آگاه نبود در آن زمان ، و همچنین چندین ایمیل داخلی بین نمایندگان Foram که در آن آنها در مورد بازاریابی مرکز داده فعلی برای مستاجران بالقوه بحث کرده اند یک رویکرد جدید و منحصر به فرد به فضای اداری. دادگاه تجدیدنظر دریافت که شواهد ارائه شده در قضاوت مختصر ، که از نظر مطلوب ترین مورد برای طرف غیر متحرک Digiport مورد بررسی قرار گرفته اند ، به طور قطعی این مسئله را حل نمی کنند که آیا اسرار تجاری ادعا شده Digiport در صنعت واقعاً شناخته شده است ، و بنابراین ، یک دادگاه مورد نیاز برای تعیین اینکه آیا Digiport در واقع اسرار تجاری داشته است.

فورام همچنین ادعا کرده بود که قبلا انکار حق ثبت اختراع برای دیجی پورت مفهوم ارائهویرایش شده به طور کلی شناخته شده است ، و بنابراین یک راز تجاری نیست. اما یکدادگاه تجدیدنظر متذکر شد ، “برای یک راز تجاری نیازی به تازگی به معنای قانون ثبت اختراع نیست.” و در حالی که اشاره به انتشار حق ثبت اختراع یکی از روشهای متهم است ممکن شواهدی را ارائه کنید که اطلاعات به طور کلی شناخته شده است ، یک راز تجاری و یک متقاضی ثبت اختراع مرتبط – بدون اثبات یا پذیرش چنین مواردی – لزوماً همان اطلاعات را فاش نمی کنند.

با نتیجه گیری دادگاه تجدیدنظر مبنی بر اینکه شواهد دیجی پورت یک مسئله واقعی راجع به داشتن اسرار تجاری را مطرح می کند ، طرفین اکنون با شبح محاکمه ادعای سو secret استفاده از راز تجاری دیجی پورت روبرو هستند.

چگونه طرفین می توانند هنگام تبادل اطلاعات حساس با شرکای ساخت مرکز داده ، از خود محافظت بهتری داشته باشند؟

بهترین راه برای جلوگیری از دعوای گران و وقت گیر در مورد سو potential استفاده احتمالی راز تجاری ، جلوگیری از ایجاد اختلافات در وهله اول است. مانند سایر موقعیت های تجاری ، برای محافظت از هر دو طرف درگیر در بحث برای کشف یک معامله احتمالی برای خرید ، ساخت یا تهیه مرکز داده ، طرفین وارد چنین بحثی باید اقدامات پیشگیرانه یا محافظتی از قبیل:

  • اتخاذ رویکرد “نیاز به دانستن” با توافق نامه های عدم افشای اطلاعات (NDA) و شناسایی انواع افراد ، یا افراد خاص ، که می توانند به هرگونه اطلاعات مشترک دسترسی داشته باشند.
  • استفاده از “اتاق های تمیز” – به طور معمول یک اتاق داده مجازی که به هر دو طرف اجازه می دهد اطلاعات حساس را وارد سیستم کرده و کنترل کنند که چه کسی ممکن است به آن دسترسی پیدا کند یا کپی از آن را تهیه کند و همچنین می تواند افرادی را که چه زمانی و چه مدت به اطلاعات دسترسی پیدا می کند ردیابی کند. اینها خصوصاً ابزارهای ارزشمندی هستند که درجه بالایی از همپوشانی محصول یا بازار بین طرفین وجود داشته باشد و / یا سطح پایینی از اعتماد بین طرفین باشد.
  • از جمله بندهای انقضا NDA ، بنابراین مشخص است که تعهدات محرمانه برای چه مدت (ماه ها ، سال ها ، به مدت نامحدود تا زمان انتشار افشای عمومی و غیره) ادامه دارد.
  • از جمله مقررات “تخریب در صورت تقاضا” که نیاز به تخریب و صدور گواهینامه تخریب توسط گیرندگان اطلاعات محرمانه دارد.
  • چشم و گوش خود را برای نقض احتمالی و / یا سو mis استفاده از مالکیت معنوی خود باز نگه دارید و بلافاصله به دنبال مشاور حقوقی باشید.
  • قبل از ورود به شرایطی که ممکن است اطلاعات محرمانه ای دریافت کنید ، با دقت تلاش های موازی موجود خود را با دقت ثبت کنید. و
  • به اشتراک گذاری ، درخواست و پذیرش اطلاعات محرمانه متناسب با میزان جدیت بحث ها و احتمال اتمام معامله.

به عنوان دیجی پورت به عنوان مورد نشان می دهد ، همچنین لازم به یادآوری است که ، در صورت بروز اختلاف بر سر یک خرابی یا معامله ای که خراب شده باشد ، اختلافات راز تجاری مواردی کاملاً واقعی است که اغلب برای اوایل تصور نمی شود. بنابراین داشتن اسناد دقیق از مراحل فوق برای پیش بینی ارائه بهترین پرونده توهین آمیز یا دفاعی به قاضی یا هیئت منصفه برای هر یک از طرفین اختلاف احتمالی راز تجاری حیاتی است.

نظرات بیان شده در مقاله فوق لزوماً منعکس کننده نظرات دانش مرکز اطلاعات و اطلاعات نیست.

چشم انداز صنعت یک کانال محتوایی در دانش مرکز داده است که رهبری فکر را در صحنه مرکز داده برجسته می کند. برای اطلاع از شرکت در این زمینه ، به دستورالعمل ها و مراحل ارسال ما مراجعه کنید.