شرکت های آفریقایی فناوری اطلاعات باید به طور فعال و هوشمندانه خود را برای کسب شهرت تبلیغ کنند

به گفته برخی از شرکت های فناوری اطلاعات آفریقا، شرق آفریقا در آستانه تبدیل شدن به یک رهبر در پشتیبانی فناوری اطلاعات و برون سپاری فناوری اطلاعات است. شرایط مساعدی برای این امر ایجاد می شود: آموزش در حال توسعه است، از جمله در دانشگاه ها، شرکت های فناوری اطلاعات تحت کنترل دولت هستند و حمایت و بودجه دریافت می کنند. والریا مینگوا، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس روابط عمومی، می گوید که برای ورود به بازار بین المللی باید از چه ابزارهای روابط عمومی استفاده کنید.

توسعه بازار در آفریقا کارشناسان هندی مدت‌ها پیش در زمینه پشتیبانی فنی و کارمندان فناوری اطلاعات پیشرو بوده‌اند. آنها ارزان هستند و کیفیت خدمات آنها قابل قبول است. اکنون آنها گران تر شده اند و دوباره بر روی خدمات بسیار تخصصی تر متمرکز شده اند. در شرق آفریقا، متخصصان جوان زیادی وجود دارند که می خواهند به تمام دنیا ثابت کنند که می توانند کارهای بیشتری انجام دهند، بهتر آموزش دیده اند، می توانند فرآیندهای پیچیده تری را انجام دهند، اما در عین حال گران نیستند.

در بسیاری از کشورهای این قاره در سال های اخیر، دولت مرکزی توسعه فناوری اطلاعات را به عنوان بخشی از سیاست ملی آغاز کرده است. به عنوان مثال، نیجریه توانست در 15 سال به یکی از رهبران پیشرفت دیجیتال در منطقه آفریقا تبدیل شود. غنا، تانزانیا و کنیا در حال حاضر از پیشرفته ترین ها در این زمینه محسوب می شوند.

شرکت کنندگان کلیدی زیادی در بازار وجود دارد: …

Source link