س FAالات متداول Google بینش هسته اصلی وب را ارائه می دهد

گوگل س FAال متداولی را منتشر کرد که اطلاعاتی در مورد نحوه کار Core Web Vital (CWV) ، اندازه گیری نکردن و ارزش آن برای اهداف رتبه بندی ارائه می دهد.

CWV قصد دارد یک تجربه وب سالم را تشویق کند

هدف Core Web Vital داشتن معیار مشترک برای همه سایت ها به منظور بهبود تجربه کاربر در سراسر وب است.

س: آیا Google توصیه می کند که همه صفحات من از این آستانه ها عبور کنند؟ چه فایده ای دارد؟

پاسخ: ما توصیه می کنیم وب سایت ها از این سه آستانه به عنوان یک راهنما برای تجربه کاربری مطلوب کاربر در همه صفحات استفاده کنند.

آستانه های Core Web Vital در سطح هر صفحه ارزیابی می شوند و ممکن است متوجه شوید که برخی از صفحات بالاتر و برخی دیگر زیر این آستانه ها هستند.

سود فوری یک تجربه بهتر برای کاربرانی است که از سایت شما بازدید می کنند ، اما در بلند مدت ما معتقدیم که کار برای دستیابی به یک مجموعه مشترک از معیارهای تجربه کاربر و آستانه ها در همه وب سایت ها ، برای حفظ یک اکوسیستم سالم وب بسیار مهم خواهد بود. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

AMP راهی کاملاً مطمئن برای کسب امتیاز خوب است

AMP مخفف Accelerated Mobile Pages است. این یک چارچوب HTML برای ارائه به صفحات وب کم شده ، سریع بارگیری و جذاب است.

AMP در اصل توسط گوگل ساخته شده است اما منبع باز است. AMP می تواند سایت های تجارت الکترونیکی و همچنین سایت های اطلاعاتی را در خود جای دهد. به عنوان مثال ، برنامه هایی برای پلت فرم تجارت الکترونیکی Shopify و همچنین پلاگین هایی برای سایت های وردپرسی وجود دارد که افزودن قابلیت AMP به یک وب سایت را آسان می کند.

Google برای محاسبه امتیاز Core Web Vital اولویت خود را به نسخه AMP یک وب سایت نشان می دهد. بنابراین اگر سایتی در بهینه سازی هسته های وب اصلی با مشکل روبرو است ، استفاده از AMP راهی آسان و سریع برای کسب امتیاز بالای Core Web Vital است.

با این وجود ، گوگل هشدار داد که عواملی مانند سرور کند یا تصاویر بهینه نشده وجود دارد که هنوز هم می توانند بر روی امتیاز حیاتی وب تأثیر منفی بگذارند.

س: اگر صفحات AMP ساخته ام ، آیا آنها آستانه های پیشنهادی را دارند؟

پاسخ: احتمال اینکه صفحات AMP آستانه ها را برآورده کنند زیاد است. AMP ارائه تجربه های با کیفیت بالا و اولین کاربر است. اهداف طراحی اولیه آن با آنچه امروزه Core Web Vital اندازه گیری می کند بسیار همسو است.

این بدان معنی است که سایتهایی که با استفاده از AMP ساخته شده اند به راحتی می توانند آستانه های Web Vital را برآورده کنند.

علاوه بر این ، انتشار همیشه سبز AMP صاحبان سایت را قادر می سازد بدون بهبود پایگاه کد خود یا سرمایه گذاری در منابع اضافی ، این پیشرفت های عملکرد را بدست آورند.

توجه به این نکته مهم است که مواردی خارج از کنترل AMP وجود دارد که می تواند باعث شود صفحات آستانه ها را برآورده نکنند ، مانند زمان پاسخ سرور کند و تصاویر بهینه نشده. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تأخیر ورودی اول ، پیمایش یا برگشت / رها کردن را در نظر نمی گیرد

تأخیر ورودی اول (FID) معیاری است که از زمان تعامل بازدید کننده سایت با سایت تا زمان پاسخ مرورگر به آن تعامل ، اندازه گیری می کند.

هنگامی که به نظر می رسد سایتی بارگیری شده و عناصر تعاملی آماده تعامل با آن هستند ، در حالت ایده آل کاربر می تواند بدون تأخیر شروع به کلیک کردن کند.

جست و خیز زمانی است که بازدید کننده از سایتی بازدید می کند اما پس از مدت کوتاهی صفحه را رها می کند و احتمالاً دوباره به صفحه جستجو باز می گردد.

سوال مربوط به جلسات برگشتی است اما پاسخ شامل پیمایش نیز هست.

گوگل پاسخ می دهد که گزاف گویی و کنار گذاشتن بخشی از معیار FID نیست ، احتمالاً به این دلیل که تعاملی وجود نداشته است.

“س: آیا جلساتی که FID را گزارش نمی کنند را می توان جلسات” برگشتی “دانست؟
پاسخ: خیر ، FID پیمایش ها را مستثنی می کند و جلسات قانونی بدون ورودی غیر پیمایشی وجود دارد.

نرخ گزاف گویی و نرخ انصراف ممکن است به عنوان بخشی از مجموعه تحلیلی مورد نظر شما تعریف شود و در طراحی متریک CWV در نظر گرفته نشده است “

Core Web Vital Rankings Effects

این بخش تکرار و تأیید می کند که Core Web Vital در سال 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل خواهد شد.

“از ماه مه 2021 ، حیوانات Core Web در سیگنال های تجربه صفحه همراه با سیگنال های جستجوی موجود از جمله دوستی با موبایل ، مرور ایمن ، امنیت HTTPS و دستورالعمل های بینابینی شامل می شوند.”

اهمیت سیگنال رتبه بندی Core Web Vital برای رتبه بندی

گفته می شود که سیگنال های رتبه بندی وزن های مختلفی دارند. این بازتابی است که برخی از سیگنالهای رتبه بندی اهمیت بیشتری نسبت به سایر سیگنالهای رتبه بندی دارند.

بنابراین وقتی گفته می شود که یک سیگنال رتبه بندی بیش از سیگنال رتبه بندی دیگر وزن می شود ، به این معنی است که اهمیت بیشتری دارد.

این بخش جالب سوالات متداول است زیرا با وزن سیگنال رتبه بندی Core Web Vital در مقایسه با سایر سیگنال های رتبه بندی سروکار دارد.

به نظر می رسد گوگل می گوید که سیگنال رتبه بندی Core Web Vital نسبت به سایر سیگنال های رتبه بندی که ارتباط مستقیمی با ارضا کردن یک س userال کاربر دارند ضعیف تر است.

بنابراین تقریباً مانند وجود یک سلسله مراتب از سیگنال ها است که به سیگنال های مربوط به قصد بیشتر از سیگنال های تجربه کاربر اهمیت داده می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در اینجا Google توضیح می دهد:

“س: چگونه Google تعیین می کند که کدام صفحه تحت تأثیر ارزیابی تجربه صفحه و استفاده از آن به عنوان یک سیگنال رتبه بندی قرار گرفته است؟
پاسخ: تجربه صفحه فقط یکی از سیگنال های بسیاری است که برای رتبه بندی صفحات استفاده می شود. به خاطر داشته باشید که هدف از جستجوی جستجو هنوز یک سیگنال بسیار قوی است ، بنابراین صفحه ای با تجربه صفحه زیر صفحه اگر محتوای عالی و مرتبط داشته باشد ، ممکن است همچنان رتبه بالایی داشته باشد.

س: صاحبان سایت اگر به معیارهای عملکرد Core Web Vital نرسند ، چه اتفاقی می توانند برای بازدیدشان بیفتد؟
پاسخ: انجام هر نوع پیش بینی کلی دشوار است. وقتی رسماً اعلام کنیم که تغییرات اعمال می شوند ، ممکن است در آینده چیزهای بیشتری برای اشتراک داشته باشیم. به خاطر داشته باشید که خود محتوا و مطابقت آن با نوع اطلاعاتی که کاربر در جستجوی آن است نیز یک سیگنال بسیار قوی است. “

داده های میدانی در گزارش کنسول جستجو در هسته وب

این بخش بعدی اختلاف احتمالی بین آنچه ناشر از نظر سرعت بارگیری تجربه می کند و آنچه ممکن است کاربران در دستگاه های مختلف و اتصالات اینترنتی تجربه کنند را توضیح می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به همین دلیل کنسول جستجوی گوگل ممکن است گزارش دهد که یک سایت با وجود درک سریع سایت توسط ناشر ، امتیاز کمتری در Core Web Vital دارد.

از همه مهمتر ، معیار Core Web Vital چیزی بیش از سرعت نیست.

علاوه بر این ، گزارش Search Console مبتنی بر داده های دنیای واقعی است در حالی که داده های Lighthouse مبتنی بر کاربران شبیه سازی شده در دستگاه های شبیه سازی شده و اتصالات اینترنتی شبیه سازی شده است.

داده های دنیای واقعی Filed Data نامیده می شوند در حالی که آزمایش بر اساس شبیه سازی Lab Data نامیده می شود.

س: صفحه من سریع است. چرا هشدارها را در گزارش Search Console Core Web Vital می بینم؟
پاسخ: دستگاه های مختلف ، اتصالات شبکه ، جغرافیا و سایر عوامل ممکن است در چگونگی بارگیری و تجربه یک صفحه توسط یک کاربر خاص موثر باشند. در حالی که برخی از کاربران ، در شرایط خاص ، می توانند تجربه خوبی را مشاهده کنند ، اما این ممکن است نشان دهنده تجربه کاربر دیگر نباشد.

Core Web Vital به کل بازدیدکننده های کاربر نگاه می کند و آستانه های آن در صدک 75 در بدن کاربران ارزیابی می شود. گزارش SC CWV به گزارش این داده ها کمک می کند.

… بخاطر داشته باشید که Core Web Vital بیش از سرعت به دنبال آن است. به عنوان مثال ، تجمع چیدمان تجمعی مزاحمت های کاربران مانند محتوای جابجا شده را توصیف می کند …

س: وقتی به Lighthouse نگاه می کنم ، هیچ خطایی مشاهده نمی کنم. چرا در گزارش Search Console خطاهایی می بینم؟

پاسخ: گزارش Search Console Core Web Vital نحوه عملکرد صفحات شما را بر اساس داده های استفاده از دنیای واقعی گزارش CrUX (که بعضاً “داده های زمینه” نامیده می شود) نشان می دهد. از طرف دیگر ، فانوس دریایی ، داده ها را براساس آنچه “داده های آزمایشگاهی” نامیده می شود ، نشان می دهد. داده های آزمایشگاهی برای رفع اشکال در عملکرد عملکرد هنگام ایجاد یک وب سایت مفید هستند ، زیرا در یک محیط کنترل شده جمع آوری می شوند. با این حال ، ممکن است گلوگاه های دنیای واقعی را جلب نکند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Google بخش س Freالات متداول درباره Core Web Vital را منتشر کرد که به بسیاری از س answersالات پاسخ می دهد. گرچه س aboveالات فوق سوالی بود که به نظر من جالب توجه بود ، اما یک لحظه وقت بگذارید و بقیه سQالات متداول را مرور کنید زیرا اطلاعات بیشتری در آنجا وجود دارد. “

نقل قول:

س FAالات متداول Core Web Vital & Page