سود یا بازی: کدام بازی بلاک چین بهترین ضربه را برای شما به ارمغان می آورد

با ورود GameFi به حالت جانوری در سال 2024، محصولات سرگرم کننده جدیدی مانند قارچ رشد می کنند. در حالی که توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند با گیم‌پلی‌های پیچیده برجسته شوند، مدل بازی برای کسب درآمد در قلب پروژه‌های آن‌ها باقی می‌ماند.

گزارش امروز در حال تجزیه و تحلیل این است که چگونه جدیدترین بازی‌های رمزنگاری با استحکام، انصاف و توالی انگیزه‌های مالی مطابقت دارند. به زبان ساده – بازی هایی را که ارزش زمان بازی شما را دارند و بازی هایی که ارزش بازی کردن را ندارند متمایز می کند.

بیایید شیرجه بزنیم

لیست مدعیان

این تحقیق به طور خاص بر روی بازی‌هایی متمرکز شده است که توسط صرافی‌های متمرکز ارزهای دیجیتال در شبکه باز (TON) راه‌اندازی شده‌اند. دلایل معیارها به ارتباط زمانی ختم نمی شود، در حالی که این پروژه ها یکی از جدیدترین پروژه ها در بازار هستند.

در عصر حاضر، محصولات GameFi به عنوان قیف بازاریابی برای شرکت های رمزنگاری عمل می کنند. صرافی ها از طریق ارائه تجربه بازی، مخاطبان “گرم” و “سرد” را به روشی ساده تر به اکوسیستم محصول معرفی می کنند.

در نتیجه، این استراتژی هم به‌عنوان پیش‌شرط و هم به‌عنوان انگیزه‌ای برای ساخت یک محصول حول مدل P2E عمل می‌کند، زیرا این استراتژی عمیقاً با استراتژی پرورش کاربر طبیعی که مبادلات پیاده‌سازی می‌کنند مرتبط است.

در نهایت، چهار مدعی برای این گزارش انتخاب شدند:

  • مونبیکس، یک …

Source link