سودآوری توربوشارژ: هک رشد، حفظ مشتریان شما برای افزایش رشد در سال 2025

بر کسی پوشیده نیست که به دست آوردن مشتریان جدید گران است. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که از دست دادن موارد موجود چقدر می تواند پرهزینه باشد؟ سپس این را در نظر بگیرید: افزایش 5٪ ​​در حفظ مشتری می تواند منجر به افزایش 25٪ تا 95٪ در سود شود. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها بدون توجه به حفظ و نگهداری، به سرمایه‌گذاری منابع برای اکتساب ادامه می‌دهند. همانطور که Bain & Company اشاره می‌کند، «بسیاری از شرکت‌ها امروزه نیمی از هزینه‌های بازاریابی خود را برای مشتریان بی‌وفاداری تلف می‌کنند که هرگز به اندازه کافی برای بازپرداخت سرمایه‌گذاری کسب نخواهند کرد.»

کسب‌وکارهایی که صرفاً بر جذب مشتری تمرکز می‌کنند، یک محرک سود حیاتی را نادیده می‌گیرند. با اولویت دادن به حفظ، شرکت ها می توانند هزینه ها را کاهش دهند، سودآوری را افزایش دهند و روابط بلندمدت با مشتری ایجاد کنند که به عنوان یک خندق محافظ در اطراف کسب و کار عمل می کند. کمک به مقابله با چالش های بازار.

حفظ یک محرک سود قدرتمند است و در این مقاله، دلیل و چگونگی تبدیل آن را به موثرترین هک رشد خود را کشف خواهیم کرد.

تاثیر حفظ بر سودآوری

اولویت به دست آوردن مشتریان جدید بدون بیمه ماندن زیاد است، بسیار شبیه پر کردن یک سطل آب با سوراخ و جبران آب از دست رفته با سفر سریعتر است. ناکارآمد است. در اینجا چند آمار وجود دارد که این نکته را زنده می کند.

آمار شما…

Source link